Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » სპორტი » "აღარ შემიძლია უკვე" - ნახეთ რაზე წუწუნებს მარიშკა ჯავახაძე
loading...

"აღარ შემიძლია უკვე" - ნახეთ რაზე წუწუნებს მარიშკა ჯავახაძე

თარიღი: 14-01-2017, 08:56,
"ჩემი ცოლის დაქალების" მსახიობი, ბარბარეს როლის შემსრულებელი "ფეისბუქზე" პოსტს აქვეყნებს:
"მეგობრებო, რომელია ყველაზე კარგი ქარხნული ყველი? აღარ შემიძლია უკვე სულ რაღაცას ვპოულოვბ სოფლის ყველში", - წერს მარიშკა ჯავახაძე.

"აღარ შემიძლია უკვე" - ნახეთ რაზე წუწუნებს მარიშკა ჯავახაძე


droni.ge





კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • ვინ არის ულამაზესი გოგონა, რომელიც სერიალ "ჩცდ"-ში გამოჩნდა და პუბლიკა აღ ...
  • ვინ არის ულამაზესი გოგონა, რომელიც სერიალ "ჩცდ"-ში გამოჩნდა და პუბლიკა აღ ...
  • გაინტერესებთ როგორია რეალურ ცხოვრებაში "ჩემი ცოლის დაქალების" ლუნა?
  • “ჩემი ცოლის დაქალების” ეკაკო გათხოვდა (ფოტოები)
  • ფოტოები "ჩემი ცოლის დაქალების" დიტოს მობილურიდან
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    21-07-2017, 17:04
    "მოჩვენებათა ქალაქი," რომელიც კვიპროსის ორ გაყოფილ მხარეს განასახიერებს
    13-07-2017, 14:12
    სიკო დოლიძის სახლი ბიძინა ივანიშვილმა გამოისყიდა – „ამ ადამიანმა გადამარჩინა 17-წლიანი დამცირებისგან…“
    13-07-2017, 08:52
    როგორ გამოიყურებოდა გრიშა კაკაჩია ახალგაზრდობაში ? (ფოტოები)
    13-07-2017, 08:50
    რას წერდა ანდერძში სესილია თაყაიშვილი და რატომ იყო "გვარში ერთადერთი ხეპრე" ჭაბუა ამირეჯიბი
    9-07-2017, 13:27
    ვინ ასრულებს ბარბარიკას ახალი საქმროს, ენდი ნარსიას როლს – ნახეთ, როგორ გამოიყურება ის რეალურ ცხოვრებაში, ნამდვილი ბრედ პიტია
    2-07-2017, 10:12
    რა სჭირდება სიყვარულში ზოდიაქოს ამა თუ იმ ნიშნით დაბადებულ ადამიანს
    21-06-2017, 16:18
    მეუღლის გარდაცვალების შემდეგ კაცმა 6 000 მუხა დარგო, მათი დანიშნულება მხოლოდ 20 წლის შემდეგ გაირკვა

    ვიდეო კოლაჟი
    გუშინ, 16:04
    გია კორკოტაშვილმა თათია დოლიძეს პირდაპირ ეთერში ბოდიში მოუხადა
    გუშინ, 12:48
    "იმედი": საზოგადოებას ბოდიშს ვუხდით რომ ნიკა გვარამიას ბრიფინგს საეთერო დრო დავუთმეთ (ვიდეო)
    გუშინ, 12:30
    თბილისის ყოფილი მერი საშინელ ავარიაში მოყვა და საავადმყოფოშია გადაყვანილი – “მისი სიცოცხლე კითხვის ნიშნის ქვეშაა”
    გუშინ, 12:27
    “უცნობთან” დუეტი შემდეგ, მამა სერაფიმემ საქართველო დატოვა – როგორ შეცვალა სიმღერის გამო ქილიკმა და დაცინვამ სასულიერო პირის ცხოვრება
    21-07-2017, 17:19
    გვარამიას და მიშას “მაყუთი” შემოაკლდათ – შალვა რამიშვილის “მედია რენტგენი” (ვიდეო)
    19-07-2017, 16:26
    ინგა, მიიწვიე გადაცემაში ვინც დღეს თათია დოლიძეები არიან და გვერდით ანწუხელიძის ოჯახი დასვით