Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » სპორტი » "აღარ შემიძლია უკვე" - ნახეთ რაზე წუწუნებს მარიშკა ჯავახაძე

"აღარ შემიძლია უკვე" - ნახეთ რაზე წუწუნებს მარიშკა ჯავახაძე

თარიღი: 14-01-2017, 08:56,
"ჩემი ცოლის დაქალების" მსახიობი, ბარბარეს როლის შემსრულებელი "ფეისბუქზე" პოსტს აქვეყნებს:
"მეგობრებო, რომელია ყველაზე კარგი ქარხნული ყველი? აღარ შემიძლია უკვე სულ რაღაცას ვპოულოვბ სოფლის ყველში", - წერს მარიშკა ჯავახაძე.

"აღარ შემიძლია უკვე" - ნახეთ რაზე წუწუნებს მარიშკა ჯავახაძე


droni.ge





კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • ვინ არის ულამაზესი გოგონა, რომელიც სერიალ "ჩცდ"-ში გამოჩნდა და პუბლიკა აღ ...
  • ვინ არის ულამაზესი გოგონა, რომელიც სერიალ "ჩცდ"-ში გამოჩნდა და პუბლიკა აღ ...
  • გაინტერესებთ როგორია რეალურ ცხოვრებაში "ჩემი ცოლის დაქალების" ლუნა?
  • “ჩემი ცოლის დაქალების” ეკაკო გათხოვდა (ფოტოები)
  • ფოტოები "ჩემი ცოლის დაქალების" დიტოს მობილურიდან

  • ინფორმაცია
    ჯგუფ Гости-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.


     

    ფოტო განწყობისათვის
    7-12-2018, 19:22
    ,,თვალის ჩაპაჭუნებაზე სამუშაო მაქვს აშკარად" -ალეკო ელისაშვილი
    3-12-2018, 19:43
    სალომე ზურაბიშვილი ახალგაზრდობაში შვილებთან ერთად - ოჯახური ფოტო
    3-12-2018, 19:39
    2018 წლის ზამთრის ერთ-ერთი მოთხოვნადი აქსესუარი წვერის მანათობელი ნათურაა
    9-11-2018, 20:48
    დარია სუხიშვილი მამიდას დედას ეძახის - როგორ ცხოვრობს და სად სწავლობს ილიკო სუხიშვილის უმშვენიერესი ქალიშვილი
    6-11-2018, 07:36
    ქუთაისში აზიური ფაროსანა დააბეს - ფოტო, რომელმაც სოცქსელი გახალისა
    3-10-2018, 20:02
    ფანტასტიკური ჟანრის თურქული სერიალი netflix-ზე და სტამბოლის მცველად გადაქცეული ჩაღათაი ულუსოი (ფოტო, ვიდეო)
    27-09-2018, 09:45
    როგორ იზრდება პატარა ევა, რომლის დედის გარდაცვალებამ მთელი საქართველო შეძრა

    ვიდეო კოლაჟი
    დღეს, 14:48
    "იმ სახელმწიფოს დედა ვატირე, გრიგოლა ვაშაძე გადატრიალებას რომ დავუპირებს! "- კახი კალაძე
    დღეს, 14:37
    თქვე ამოსაწყვეტებო თუ ვინმე ჩამოდის თქვენს დაუბანელ და სუნიან საქართველოში მადლობა თქვით (ვიდეო)
    15-12-2018, 20:22
    კურორტ გოდერძიზე 4K ფორმატის ახალი საიმიჯო ვიდეორგოლი გადაიღეს
    4-12-2018, 20:40
    პილოტმა შეიტყო, რომ ბორტზე მისი სკოლის მასწავლებელი იმყოფებოდა და ემოციური სიურპრიზი მოუწყო (ვიდეო)
    3-12-2018, 20:00
    სულხან მოლაშვილმა რომელიღაც ეთერში დააყრანტალა, ბოკერიამ მაწამაო – თამარ ჩერგოლეიშვილი (ვიდეო)
    30-11-2018, 20:11
    2012 წელი - კარტოფილის დარიგება წინასაარჩევნოდ