Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » პოლიტიკა » „პუტინს არ წაურთმევია აფხაზეთი... იმ კაცს ვთხოვთ, რომ რაღაც მოგვცეს, ვისაც არ წაურთმევია“ (ვიდეო)
loading...

„პუტინს არ წაურთმევია აფხაზეთი... იმ კაცს ვთხოვთ, რომ რაღაც მოგვცეს, ვისაც არ წაურთმევია“ (ვიდეო)

„პუტინს არ წაურთმევია აფხაზეთი... იმ კაცს ვთხოვთ, რომ რაღაც მოგვცეს, ვისაც არ წაურთმევია“





კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • „ხუჯაძე, ერთი ჩვეულებრივი გუგულის კვერცხია, რომელიც რუსეთმა ჩაგვიდო ბუდეში“
  • “საქართველოს ხელისუფლება ძლიერი რომ იყოს აქამდე ციხეში ვიქნებოდი”
  • მილოვი: აფხაზეთი და სამხრეთ ოსეთი დამოუკიდებელ ქვეყნებად არასდროს მიღიარები ...
  • ალა პუგაჩოვა: ,, ...პუტინს დაერხა, იმოქმედეთ რუსებო!"
  • "პუტინს დაერხა, იმოქმედეთ რუსებო!"
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    15-06-2018, 12:37
    ესტონეთში ასე ტოვებენ ხილს კორპუსებში მცხოვრებლებისთვის
    5-06-2018, 08:07
    მეტროპოლიტენი, სადაც მატარებელი მემანქანის გარეშე მოძრაობს (ვიდეო)
    3-06-2018, 08:34
    "19 წლისა გავთხოვდი, განა აესე დაჯღანულ ვიყავ" - 105 წლის, გუდამაყრელი ბებოს სათხოვარი
    1-06-2018, 15:39
    თაკო ჭანუყვაძე: „ერთადერთი მსგავსება, რაც კეკესთან მაქვს, ჩაცმის სტილია…“
    24-05-2018, 11:53
    “ჯერ გამოკითხა მოხუცი პაციენტი და მერე ასე მოეფერა” – ემოციური ფოტო კლინიკიდან
    23-05-2018, 16:37
    სამეფო წყვილმა ქორწილის ოფიციალური ფოტოები გამოაქვეყნა
    23-05-2018, 12:07
    პრინცესა დიანას 6 მიუტევებელი შეცდომა, რომელმაც სამეფო ოჯახი შეურაცხყო

    ვიდეო კოლაჟი
    დღეს, 12:53
    გონება ხომ 4 თითზე გაქვს გახსნილი – ნიკა მელიას ლექსი მიუძღვნეს (ვიდეო)
    გუშინ, 16:53
    "იმედია, ფილმის შემდეგ მაინც დარწმუნდება საზოგადოება, რომ ტყუილად არ ვიბრძვი"- ზაზა სარალიძე
    გუშინ, 15:42
    30 წლის ქალი 70 წლის მამაკაცს გაუპატიურებაში ადანაშაულებს-რა მოხდა კახეთში? (ვიდეო)
    18-06-2018, 14:22
    რას წერდა, მკვლელობამდე ცოტა ხნით ადრე, ანა ნაცვლიშვილი შეყვარებულს - უცნობი დეტალები (ვიდეო)
    18-06-2018, 14:14
    54 წლის ქალი პითონმა გადაყლაპა - გაფრთხილება: ვიდეო შეიცავს მძიმე კადრებს (ფოტო, ვიდეო +18)
    15-06-2018, 14:04
    „ქალბატონ ლომჯარიას მერაბიშვილი კი არა, ნაწამები მოლაშვილი უნდა ახსენდებოდეს“ – კობა ნარჩემაშვილი