Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » პოლიტიკა » პოლონეთის პრემიერ-მინისტრი: ჩვენ ევროპის შეცვლა გვინდა, ჩემი ოცნებაა, ევროპა ისევ ქრისტიანული გახდეს

პოლონეთის პრემიერ-მინისტრი: ჩვენ ევროპის შეცვლა გვინდა, ჩემი ოცნებაა, ევროპა ისევ ქრისტიანული გახდეს

პოლონეთის პრემიერ-მინისტრის, მატეუშ მორავეცკის განცხადებით, ევროპა ქრისტიანობას ჰკარგავს და მისი ოცნებაა, ევროპა ისევ ქრისტიანული გახდეს.

“ჩვენ ევროპის შეცვლა გვინდა. ჩემი ოცნებაა, ის კვლავ ქრისტიანული გახდეს, რადგან, სამწუხაროდ, ბევრ ადგილში ხალხი უკვე აღარ მღერის საშობაო ჰიმნებს, ეკლესიები ცარიელია და მუზეუმებად იქცა და ეს ძალიან სევდიანი სურათია,”
– განაცხადა მორავეცკიმ.

www.alt-info.com




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • საქართველოსა და უკრაინას შორის მიმოსვლა შესაძლოა, მხოლოდ ID ბარათების საშუა ...
  • ბარსელონის მთავარი რაბინი ესპანელ ებრაელებს მიმართავს: ევროპა განწირულია, ი ...
  • შესაძლოა, თბილისში უბილეთოდ მგზავრობა 20 ლარით დაჯარიმდეს
  • ბიძინა ივანიშვილი: ” ფიქრობთ, მე ძალით გადავაყენე ღარიბაშვილი?”
  • რა ხდება მთავრობის ადმინისტრაციაში? გადადგება თუ არა ირაკლი ღარიბაშვილი?

  • ინფორმაცია
    ჯგუფ Гости-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.


     

    ფოტო განწყობისათვის
    19-09-2018, 15:01
    ბერა ივანიშვილის საცოლის ფოტოები "ინსტაგრამიდან"
    15-09-2018, 14:54
    ჭურჭლის მრეცხავობიდან მილიარდერობამდე - როგორ ცხოვრობს მსოფლიოს უმდიდრესი ადამიანის ცოლი (ფოტოები)
    5-09-2018, 19:16
    ქალს, რომელიც თავის სარჩენად სახლში ტორტებს აცხობს, ბინიდან გასახლებით და 5000-დოლარიანი ჯარიმით ემუქრებიან
    22-08-2018, 20:01
    აზერბაიჯანელი მოდელი ქალწულობას 100 000 ევროდ ყიდის - "მარია" მიღებული ფულით სახლის ყიდვას და მოგზაურობას აპირებს (ფოტოები)
    15-08-2018, 20:03
    İçerde - პოპულარული თურქი მსახიობები ჩაგათაი ულუსოი და არას ბულუთ ინემლი ქართველ მაყურებელს დაუბრუნდნენ
    1-07-2018, 15:52
    "ამერიკის ყველაზე მოდური ბებია" - "ჩემი სტილი მინიმალისტური, პროვოკაციული და ავანგარდულია"
    15-06-2018, 12:37
    ესტონეთში ასე ტოვებენ ხილს კორპუსებში მცხოვრებლებისთვის

    ვიდეო კოლაჟი
    17-09-2018, 19:34
    „არ წახვიდე, არ დამტოვო...“ - როგორ არის და სად მოღვაწეობს პოპულარული სიმღერის ავტორ-შემსრულებელი
    12-09-2018, 19:59
    ალი და ნინოს ძეგლზე ასვლისთვის დაკავებულ მამაკაცს 12-დღიანი პატიმრობა შეეფარდა, კონსტანტინე ედიბერიძე სასამართლოს დარბაზში მაგიდა ააყირავა
    7-09-2018, 06:43
    რესტორანი "აღა" გმირთა მოედანზე ჭამის სურვილს დაგაკარგვინებთ
    6-09-2018, 15:33
    ბარნოვის ქუჩაზე მოკლული გამრეკელაშვილის დედასა და ბრალდებულის შვილს შორის დაპირისპირება მოხდა (ვიდეო)
    31-08-2018, 07:56
    გიორგი შენგელაიამ ზვიად გამსახურდიას მკვლელი უწოდა (ვიდეო)
    27-08-2018, 14:10
    რა მიზეზით გარდაიცვალა ახალგაზრდა ქალი საკეისრო კვეთიდან 17 დღის შემდეგ?
    24-08-2018, 20:11
    სამარცხვინო ტელევიზია ხართ – კახა კალაძის ჩართვა და პასუხი “რუსთავი2”-ს