Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » პოლიტიკა » პოლონეთის პრემიერ-მინისტრი: ჩვენ ევროპის შეცვლა გვინდა, ჩემი ოცნებაა, ევროპა ისევ ქრისტიანული გახდეს
loading...

პოლონეთის პრემიერ-მინისტრი: ჩვენ ევროპის შეცვლა გვინდა, ჩემი ოცნებაა, ევროპა ისევ ქრისტიანული გახდეს

პოლონეთის პრემიერ-მინისტრის, მატეუშ მორავეცკის განცხადებით, ევროპა ქრისტიანობას ჰკარგავს და მისი ოცნებაა, ევროპა ისევ ქრისტიანული გახდეს.

“ჩვენ ევროპის შეცვლა გვინდა. ჩემი ოცნებაა, ის კვლავ ქრისტიანული გახდეს, რადგან, სამწუხაროდ, ბევრ ადგილში ხალხი უკვე აღარ მღერის საშობაო ჰიმნებს, ეკლესიები ცარიელია და მუზეუმებად იქცა და ეს ძალიან სევდიანი სურათია,”
– განაცხადა მორავეცკიმ.

www.alt-info.com




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • საქართველოსა და უკრაინას შორის მიმოსვლა შესაძლოა, მხოლოდ ID ბარათების საშუა ...
  • ბარსელონის მთავარი რაბინი ესპანელ ებრაელებს მიმართავს: ევროპა განწირულია, ი ...
  • შესაძლოა, თბილისში უბილეთოდ მგზავრობა 20 ლარით დაჯარიმდეს
  • ბიძინა ივანიშვილი: ” ფიქრობთ, მე ძალით გადავაყენე ღარიბაშვილი?”
  • რა ხდება მთავრობის ადმინისტრაციაში? გადადგება თუ არა ირაკლი ღარიბაშვილი?
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    15-06-2018, 12:37
    ესტონეთში ასე ტოვებენ ხილს კორპუსებში მცხოვრებლებისთვის
    5-06-2018, 08:07
    მეტროპოლიტენი, სადაც მატარებელი მემანქანის გარეშე მოძრაობს (ვიდეო)
    3-06-2018, 08:34
    "19 წლისა გავთხოვდი, განა აესე დაჯღანულ ვიყავ" - 105 წლის, გუდამაყრელი ბებოს სათხოვარი
    1-06-2018, 15:39
    თაკო ჭანუყვაძე: „ერთადერთი მსგავსება, რაც კეკესთან მაქვს, ჩაცმის სტილია…“
    24-05-2018, 11:53
    “ჯერ გამოკითხა მოხუცი პაციენტი და მერე ასე მოეფერა” – ემოციური ფოტო კლინიკიდან
    23-05-2018, 16:37
    სამეფო წყვილმა ქორწილის ოფიციალური ფოტოები გამოაქვეყნა
    23-05-2018, 12:07
    პრინცესა დიანას 6 მიუტევებელი შეცდომა, რომელმაც სამეფო ოჯახი შეურაცხყო

    ვიდეო კოლაჟი
    გუშინ, 12:53
    გონება ხომ 4 თითზე გაქვს გახსნილი – ნიკა მელიას ლექსი მიუძღვნეს (ვიდეო)
    19-06-2018, 16:53
    "იმედია, ფილმის შემდეგ მაინც დარწმუნდება საზოგადოება, რომ ტყუილად არ ვიბრძვი"- ზაზა სარალიძე
    19-06-2018, 15:42
    30 წლის ქალი 70 წლის მამაკაცს გაუპატიურებაში ადანაშაულებს-რა მოხდა კახეთში? (ვიდეო)
    18-06-2018, 14:22
    რას წერდა, მკვლელობამდე ცოტა ხნით ადრე, ანა ნაცვლიშვილი შეყვარებულს - უცნობი დეტალები (ვიდეო)
    18-06-2018, 14:14
    54 წლის ქალი პითონმა გადაყლაპა - გაფრთხილება: ვიდეო შეიცავს მძიმე კადრებს (ფოტო, ვიდეო +18)
    15-06-2018, 14:04
    „ქალბატონ ლომჯარიას მერაბიშვილი კი არა, ნაწამები მოლაშვილი უნდა ახსენდებოდეს“ – კობა ნარჩემაშვილი