Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » პოლიტიკა » გიგა გარეწარო! ვაკის ბუტიკის გოგო რომ სოდში მიიყვანეს, We Will Rock you ჰანგებით ,,ამშვიდებდნენ”?
loading...

გიგა გარეწარო! ვაკის ბუტიკის გოგო რომ სოდში მიიყვანეს, We Will Rock you ჰანგებით ,,ამშვიდებდნენ”?

ეკა სილაგაძე “ევროპული საქართველოს” ლიდერის, გიგა ბოკერიას მიერ აქციაზე ნათქვამ ფრაზას ეხმაურება . გიგა ბოკერიას თმით, “ქართული მარშის” მონაწილეები “ისე გათავხედდნენ რომ 25 წლის გოგოს გაუპატიურებით ემუქრებიან”

ეკა სილაგაძე:-ვაკის ბუტიკის გოგო და ქალბატონი მეპატრონეები რომ აყარეს და სოდში მიიყვანეს… იქ რა უქნეს და რით “ამშვიდებდნენ” გიგა გარეწარო,
We Will Rock you ჰანგებით? გულს მირევენ ესენიც, ისინიც და ყველა, ვინც ამათ რომელიმეს მფარველობს.

www.postalioni.com




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
14-04-2018, 16:30
ქართველი "ოდრი ჰეპბერნის" და გასული საუკუნის თბილისელი ლამაზმანის ტრაგედიებით სავსე ცხოვრება, რომელიც ახლა სამებაში ცხოვრობს
12-04-2018, 15:55
"ექიმებთან აღარც მივლია, ვინც ვერ მშველიდა, რისთვის ვდევდი" - ხელოვანი, რომელმაც საყვარელი საქმის დახმარებით კიბო დაამარცხა
4-04-2018, 16:46
სამოთზე ნამიბიაში, სადაც პრინცი ჰარი და მეგან მარკლი თაფლობის თვეს გაატარებენ (ფოტო)
1-04-2018, 16:15
ქორწილში სტუმრები არ მივიდნენ, თუმცა ეს წყვილისთვის კარგ გაკვეთილად იქცა
23-03-2018, 08:04
"ყოვლადმარშელი სანდროს მიძინების დღე" - როგორ ეხმაურებიან ინტერნეტში ბრეგაძის "წამებას"(ფოტოები)
17-03-2018, 17:05
როგორ დავიცვათ თავი ჯადოსა და ბოროტი ძალების ზეგავლენისგან?
13-03-2018, 11:14
„ბავშვის გაჩენიდან 8 დღეში იმაზე ნაკლებს ვიწონიდი, ვიდრე ორსულობამდე“

ვიდეო კოლაჟი
21-04-2018, 15:55
მოხერხებულმა ქირურგმა პაციენტს ელვა შესაკრავი ჩააკერა(!)
21-04-2018, 15:51
"არ იყო ჩემი ანა მოღალატე, არანაირი მესამე პირი არ არსებობს…”- თემქაზე მოკლული გოგოს მამა (ვიდეო)
21-04-2018, 15:37
“ნაბიჭვარო, ვერ გიტან” – მთვრალმა დედამ მამაზე შურისძიების გამო ჩვილი სცემა (ვიდეო)
20-04-2018, 08:46
ქუთაისი, რესტორანი რომელმაც "სახალხო კონტროლის" სტიკერი დაიმსახურა