Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » პოლიტიკა » გიგა გარეწარო! ვაკის ბუტიკის გოგო რომ სოდში მიიყვანეს, We Will Rock you ჰანგებით ,,ამშვიდებდნენ”?

გიგა გარეწარო! ვაკის ბუტიკის გოგო რომ სოდში მიიყვანეს, We Will Rock you ჰანგებით ,,ამშვიდებდნენ”?

ეკა სილაგაძე “ევროპული საქართველოს” ლიდერის, გიგა ბოკერიას მიერ აქციაზე ნათქვამ ფრაზას ეხმაურება . გიგა ბოკერიას თმით, “ქართული მარშის” მონაწილეები “ისე გათავხედდნენ რომ 25 წლის გოგოს გაუპატიურებით ემუქრებიან”

ეკა სილაგაძე:-ვაკის ბუტიკის გოგო და ქალბატონი მეპატრონეები რომ აყარეს და სოდში მიიყვანეს… იქ რა უქნეს და რით “ამშვიდებდნენ” გიგა გარეწარო,
We Will Rock you ჰანგებით? გულს მირევენ ესენიც, ისინიც და ყველა, ვინც ამათ რომელიმეს მფარველობს.

www.postalioni.com




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:

ინფორმაცია
ჯგუფ Гости-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.


 

ფოტო განწყობისათვის
7-12-2018, 19:22
,,თვალის ჩაპაჭუნებაზე სამუშაო მაქვს აშკარად" -ალეკო ელისაშვილი
3-12-2018, 19:43
სალომე ზურაბიშვილი ახალგაზრდობაში შვილებთან ერთად - ოჯახური ფოტო
3-12-2018, 19:39
2018 წლის ზამთრის ერთ-ერთი მოთხოვნადი აქსესუარი წვერის მანათობელი ნათურაა
9-11-2018, 20:48
დარია სუხიშვილი მამიდას დედას ეძახის - როგორ ცხოვრობს და სად სწავლობს ილიკო სუხიშვილის უმშვენიერესი ქალიშვილი
6-11-2018, 07:36
ქუთაისში აზიური ფაროსანა დააბეს - ფოტო, რომელმაც სოცქსელი გახალისა
3-10-2018, 20:02
ფანტასტიკური ჟანრის თურქული სერიალი netflix-ზე და სტამბოლის მცველად გადაქცეული ჩაღათაი ულუსოი (ფოტო, ვიდეო)
27-09-2018, 09:45
როგორ იზრდება პატარა ევა, რომლის დედის გარდაცვალებამ მთელი საქართველო შეძრა

ვიდეო კოლაჟი
4-12-2018, 20:40
პილოტმა შეიტყო, რომ ბორტზე მისი სკოლის მასწავლებელი იმყოფებოდა და ემოციური სიურპრიზი მოუწყო (ვიდეო)
3-12-2018, 20:00
სულხან მოლაშვილმა რომელიღაც ეთერში დააყრანტალა, ბოკერიამ მაწამაო – თამარ ჩერგოლეიშვილი (ვიდეო)
30-11-2018, 20:11
2012 წელი - კარტოფილის დარიგება წინასაარჩევნოდ
29-11-2018, 21:27
"თუ სალომე ზურაბიშვილი გახდება პრეზიდენტი, საქართველოდან წავალ!"- ნიკა გვარამია
29-11-2018, 21:11
ცეკვა, რომლითაც ირაკლი მაქაცარიამ უკრაინული „ცეკვავენ ვარსკვლავები“ წააგო (ვიდეო)
28-11-2018, 16:41
სააკაშვილი: არ ვაღიარებ არჩევნების შედეგებს, მოვითხოვოთ ვადამდელი საპარლამენტო არჩევნები
23-11-2018, 20:37
"იყოს ჩემი მხრიდან ბოლო შანსი..." - უცნობის ახალი პოლიტიკური კლიპი “4 და 8, 4 და 8 – თუ არადა გაგერღვა!” (ვიდეო)