Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » ახალი ამბები » „ბარსელონა“-„სევილიას“ მატჩზე დასასწრები ბილეთების გაყიდვა 12 ივლისს დაიწყება
loading...

„ბარსელონა“-„სევილიას“ მატჩზე დასასწრები ბილეთების გაყიდვა 12 ივლისს დაიწყება

თარიღი: 7-07-2015, 10:34,
„ბარსელონა“- „სევილიას“ სუპერთასის მატჩზე დასასწრები ბილეთები კვირას, 12 ივლისს დილის 09:00 საათიდან გაიყიდება“, – ამის შესახებ საქართველოს ფეხბურთის ფედერაციის პრეზიდენტმა ზვიად სიჭინავამ განაცხადა.

ბილეთების შეძენა მიხეილ მესხის სახელობის სტადიონის სალაროებში იქნება შესაძლებელი.

ცნობისთვის: უეფას სუპერთასის ბილეთები „ბილეთები. გე“-ს უნდა გაეყიდა, თუმცა ტექნიკური პრობლემების გამო, დაკისრებულ მოვალეობას თავი ვერ გაართვა. აღნიშნულის შემდეგ, უეფას გადაწყვეტილებით, ბილეთები სალაროებში გაიყიდება.




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
დღეს, 16:29
ჩინელმა ცოლ-ქმარმა ერთმანეთი 18 წლის წინანდელ ფოტოზე იპოვა
დღეს, 16:21
მსოფლიოში ახალი ტრენდი ბეჭდის ნაცვლად საქორწინო ტატუა
10-05-2018, 14:24
ყურადღება - მილიონერი კატისთვის პატრონს ეძებენ!
14-04-2018, 16:30
ქართველი "ოდრი ჰეპბერნის" და გასული საუკუნის თბილისელი ლამაზმანის ტრაგედიებით სავსე ცხოვრება, რომელიც ახლა სამებაში ცხოვრობს
12-04-2018, 15:55
"ექიმებთან აღარც მივლია, ვინც ვერ მშველიდა, რისთვის ვდევდი" - ხელოვანი, რომელმაც საყვარელი საქმის დახმარებით კიბო დაამარცხა
4-04-2018, 16:46
სამოთზე ნამიბიაში, სადაც პრინცი ჰარი და მეგან მარკლი თაფლობის თვეს გაატარებენ (ფოტო)
1-04-2018, 16:15
ქორწილში სტუმრები არ მივიდნენ, თუმცა ეს წყვილისთვის კარგ გაკვეთილად იქცა

ვიდეო კოლაჟი
18-05-2018, 07:43
„ნეტა საერთოდ არ დამენახა... ეს ადამიანი ძალიან მიყვარს“ - ვინ დაინახა ნანკა კალატოზიშვილმა მიტინგის დასარბევად მოსულ „მარშელებს“ შორის (ვიდეო)
18-05-2018, 07:38
"ეს ის გოგოა 9 აპრილის ძეგლზე რატომ ცეკვავდაო?! მოუსმინეთ და შეიყვარეთ" (ვიდეო)
18-05-2018, 07:34
"თინეიჯერობიდან ვხმარობ გამოთქმას "ყ*ეთა ბელადი" და აგერ არ ვიპოვნე?!" - ნიკა გვარამია
15-05-2018, 13:08
„პატარაა, შტერი ბავშვია, რომელიც დაამუშავეს" - ნარკორეალიზაციის ბრალდებით დაკავებული ქეთი მურუსიძის დედა (ვიდეო)
13-05-2018, 06:03
გია გაჩეჩილაძე – აქციის აქტივისტების რეაქცია კარვების აღებზე აუცილებლად უნდა ნახოთ, რომ იცოდეთ რასთან გვაქვს საქმე
12-05-2018, 08:53
შსს ნარკოტიკების საკონტროლო შესყიდვის ვიდეომასალას ავრცელებს
12-05-2018, 08:49
ხათუნა ხოფერია: ამ ბიჭივით გეტკინოთ საკუთარი ღირსება! დავიჯერო, ასე მძიმეა იყო ადამიანი?!