Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » ახალი ამბები » სამი წლის ბავშვმა თოფით დედა მოკლა
loading...

სამი წლის ბავშვმა თოფით დედა მოკლა

თარიღი: 28-11-2014, 10:24,
ოკლაჰომას შტატის ქალაქ ტულსაში სამი წლის ბავშვმა შემთხვევით თავისი 26 წლის დედაა მოკლა. ბავშვმა იარაღი დივნის ქვეშ იპოვა, იარაღი დატენილი აღმოჩნდა. გასროლის დროს დედა მეორე ბავშვს საფენებს უცვლიდა.

ტრაგედიის ადგილზე, პირველი, ბავშვების ბებია მივიდა, რომელსაც სახლში სისხლში მოსვრილი მცირეწლოვანი ბავშვები და მათი 26 წლის დედის ცხედარი დახვდა. მან სასწრაფოს გამოუძახა თუმცა ექიმების მცდელობა უშედეგო აღმოჩნდა.

წყარო: newposts.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
24-05-2018, 11:53
“ჯერ გამოკითხა მოხუცი პაციენტი და მერე ასე მოეფერა” – ემოციური ფოტო კლინიკიდან
23-05-2018, 16:37
სამეფო წყვილმა ქორწილის ოფიციალური ფოტოები გამოაქვეყნა
23-05-2018, 12:07
პრინცესა დიანას 6 მიუტევებელი შეცდომა, რომელმაც სამეფო ოჯახი შეურაცხყო
22-05-2018, 09:13
ჰარიმ ქორწილში დაპატიჟა ობოლი ბიჭი, რომელიც აფრიკაში 14 წლის წინ გაიცნო
20-05-2018, 16:29
ჩინელმა ცოლ-ქმარმა ერთმანეთი 18 წლის წინანდელ ფოტოზე იპოვა
20-05-2018, 16:21
მსოფლიოში ახალი ტრენდი ბეჭდის ნაცვლად საქორწინო ტატუა
10-05-2018, 14:24
ყურადღება - მილიონერი კატისთვის პატრონს ეძებენ!

ვიდეო კოლაჟი
დღეს, 12:21
24 მიზეზი, რომელიც ადასტურებს, რომ პრინცი ჰარი ყველაზე საყვარელი პრინცია (ვიდეო)
24-05-2018, 11:58
"გიო ლოგინად წევს და სრული დატვირთვით მუშაობა არ შეუძლია" - რისი თქმა სურს 29 მაისს მსმენელისთვის გიო ხუციშვილს
24-05-2018, 11:47
მიტროპოლიტმა იობმა ქადაგებისას გიორგი გაბუნია დაწყევლა (ვიდეო)
23-05-2018, 16:52
"ვიღაც გიორგი გაბუნია ჩვენს სარწმუნოებაზე არ უნდა ქილიკობდეს" - ლაშა ტალახაძე
18-05-2018, 07:43
„ნეტა საერთოდ არ დამენახა... ეს ადამიანი ძალიან მიყვარს“ - ვინ დაინახა ნანკა კალატოზიშვილმა მიტინგის დასარბევად მოსულ „მარშელებს“ შორის (ვიდეო)
18-05-2018, 07:38
"ეს ის გოგოა 9 აპრილის ძეგლზე რატომ ცეკვავდაო?! მოუსმინეთ და შეიყვარეთ" (ვიდეო)
18-05-2018, 07:34
"თინეიჯერობიდან ვხმარობ გამოთქმას "ყ*ეთა ბელადი" და აგერ არ ვიპოვნე?!" - ნიკა გვარამია