Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » ახალი ამბები » როგორ გადაარჩინა მძღოლმა სიკვდილს 24 მგზავრი (ვიდეო)
loading...

როგორ გადაარჩინა მძღოლმა სიკვდილს 24 მგზავრი (ვიდეო)

თარიღი: 28-07-2014, 12:52,
ჩინეთში, მძღოლმა, რომელიც სასიკვდილოდ იყო დაჭრილი, 24 მგზავრის სიცოცხლე გადაარჩინა. ავტობუსის საქარე მინას რჯინის ნაგლეჯი მოულოდნელად შეასკდა, რამაც დაამსხვრია შუშა (როგორც ფოტოზე ხედავთ) და მძღოლს მოხვდა, მან კი სანამ გონებას დაკარგავდა მოახერხა ავტობუსის გაჩერება, რათა მგზავრები დაეცვა ხრამში გადავარდნისაკენ. იგი რამდენიმე დღეში საავადმყოფოში გარდაცვალა, მის დაკრძალვაზე უამრავი ადამიანი მივიდა. შეგიძლიათ ნახოთ ვიდეოც, თუ სუსტი გული არ გაქვთ.

წყარო: presa.ge






კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
24-05-2018, 11:53
“ჯერ გამოკითხა მოხუცი პაციენტი და მერე ასე მოეფერა” – ემოციური ფოტო კლინიკიდან
23-05-2018, 16:37
სამეფო წყვილმა ქორწილის ოფიციალური ფოტოები გამოაქვეყნა
23-05-2018, 12:07
პრინცესა დიანას 6 მიუტევებელი შეცდომა, რომელმაც სამეფო ოჯახი შეურაცხყო
22-05-2018, 09:13
ჰარიმ ქორწილში დაპატიჟა ობოლი ბიჭი, რომელიც აფრიკაში 14 წლის წინ გაიცნო
20-05-2018, 16:29
ჩინელმა ცოლ-ქმარმა ერთმანეთი 18 წლის წინანდელ ფოტოზე იპოვა
20-05-2018, 16:21
მსოფლიოში ახალი ტრენდი ბეჭდის ნაცვლად საქორწინო ტატუა
10-05-2018, 14:24
ყურადღება - მილიონერი კატისთვის პატრონს ეძებენ!

ვიდეო კოლაჟი
დღეს, 12:21
24 მიზეზი, რომელიც ადასტურებს, რომ პრინცი ჰარი ყველაზე საყვარელი პრინცია (ვიდეო)
24-05-2018, 11:58
"გიო ლოგინად წევს და სრული დატვირთვით მუშაობა არ შეუძლია" - რისი თქმა სურს 29 მაისს მსმენელისთვის გიო ხუციშვილს
24-05-2018, 11:47
მიტროპოლიტმა იობმა ქადაგებისას გიორგი გაბუნია დაწყევლა (ვიდეო)
23-05-2018, 16:52
"ვიღაც გიორგი გაბუნია ჩვენს სარწმუნოებაზე არ უნდა ქილიკობდეს" - ლაშა ტალახაძე
18-05-2018, 07:43
„ნეტა საერთოდ არ დამენახა... ეს ადამიანი ძალიან მიყვარს“ - ვინ დაინახა ნანკა კალატოზიშვილმა მიტინგის დასარბევად მოსულ „მარშელებს“ შორის (ვიდეო)
18-05-2018, 07:38
"ეს ის გოგოა 9 აპრილის ძეგლზე რატომ ცეკვავდაო?! მოუსმინეთ და შეიყვარეთ" (ვიდეო)
18-05-2018, 07:34
"თინეიჯერობიდან ვხმარობ გამოთქმას "ყ*ეთა ბელადი" და აგერ არ ვიპოვნე?!" - ნიკა გვარამია