Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » ახალი ამბები » მამა გაბრიელის მიერ აღსრულებული სასწაული თბილისში (ვიდეო)
loading...

მამა გაბრიელის მიერ აღსრულებული სასწაული თბილისში (ვიდეო)

თარიღი: 11-03-2014, 10:00,
სოციალურ ქსელში გავრცელდა ვიდეო, სადაც ქართველი ახალგაზრდა გოგონა ჰყვება მამის ავადმყოფობის შესახებ, რომელსაც სიმსივნე აქვს. გოგონას თქმით, მას შემდეგ რაც მამამისმა სამებაში ბერი გაბრიელის ნეშთთან ილოცა აღმოაჩინა, რომ მას დაავადება აღარ ჰქონდა.

გოგონას თქმით, მეორე დღეს მამაისმა ციტოლოგიის ანალიზი გააკეთა და დარწმუნდა, რომ სიმსივნე გამქარლი იყო.

წყარო: newposts.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • რა სასწაული მოხდა სამებაში და რა დააფიქსირა ფოტომ?
  • შევარდნაძე მამა გაბრიელს ფსიქიატრიულში განთავსებას უპირებდა - რას ყვება წმი ...
  • დღეს სამების ტაძარში ჯანმრთელობის პარაკლისი ჩატარდება
  • ღამით საფლავის გახსნამდე გადაღებულ სურათზე მამა გაბრიელის გამოცხადება მოხდა
  • მამა გაბრიელის წმინდა ნაწილები სამთავროს ფერიცვალების ტაძარშია დასვენებული
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    18-09-2017, 15:56
    გოგონა გადაბმული წარბებით მოდის სტერეოტიპებს ანგრევს
    14-09-2017, 10:14
    პილოტი, რომელიც „საშიშ და შთამბეჭდავ" სელფებს კაბინის გარეთ იღებს, საიდუმლოს ამხელს (ფოტოკოლაჟი)
    10-09-2017, 06:32
    ქარიშხალ "ჰარვის" გადარჩენილ 10 დღის ბავშვს, დედამ ემოციური ფოტოსესია მოუწყო (ფოტო)
    8-09-2017, 10:11
    ზაზა ფაჩულიას პირველი შეხვედრა თავის ახლად დაბადებულ ქალიშვილთან (ფოტო)
    5-09-2017, 13:51
    მეცნიერების სენსაციური აღმოჩენა, აი თუმე როგორ მოქმედებს ლოცვა ჩვენს ჯანმრთელობაზე!
    4-09-2017, 15:06
    გოგონა გორიდან, რომლის ნახატები მსოფლიოს იპყრობს
    4-09-2017, 13:51
    ეტლით მოსარგებლე შვილისა და მამის დიალოგი: როგორ ვუთხრა ღვთისმშობელს, მამა ვარ და შვილის ტარება არ შემიძლია-თქო

    ვიდეო კოლაჟი
    გუშინ, 16:08
    "ვაი, ამ ლაპარაკს... მინდა ჩემს გვერდზე იღვიძებდნენ, ვეფერებოდე" - დედა, რომელიც შვილების დაბრუნებას ნატრობს
    გუშინ, 16:03
    თეთრუაშვილის სკანდალური სატელეფონო საუბარი - 40 მილიონიანი ნივთი პატრიარქისთვის
    გუშინ, 15:57
    „ღმერთმა დამიფაროს, რომ ამ პედერასტებისა და ლესბოსელების ქვეყანაში ვიყო გაბრწყინებული“
    გუშინ, 05:37
    ლურსმანაშვილთან ერთად მომღერალი თიკო მოსემღვდლიშვილი იმყოფებოდა - რუსთავი 2 ექსკლუზიურ კადრებს ავრცელებს
    19-09-2017, 15:01
    მიტინგზე, ,,მედია რენტგენის” კამერამ ზაალ უდუმაშვილის მობილურში მიმოწერა დააფიქსირა
    19-09-2017, 14:49
    საზარელი ოპერაცია, რომლის დროსაც პატარა ბიჭუნას 232 კბილი ამოუღეს!
    19-09-2017, 13:17
    რასაცა გასცემ შენია, რას არა დაკარგულია