Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » ახალი ამბები » "საკუთარ თავზე მივიღე აქციაზე მისული კვირიკაშვილისთვის გინება და ბოთლების სროლა" - გიორგი გურგულია (ვიდეო)

"საკუთარ თავზე მივიღე აქციაზე მისული კვირიკაშვილისთვის გინება და ბოთლების სროლა" - გიორგი გურგულია (ვიდეო)

გიორგი გურგულია სარალიძის მხარდამჭერ აქციაზე საუბრობს...





კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • მეც დამიდექით გვერდით! ყველასაგან ვარ მიტოვებული… – ჯამბულ გამცემლიძე
  • "რუსთავი2“-ის მხარდასაჭერ აქციაზე მივედი და ამ ამბის მერე „იმედმა“ უარი მი ...
  • გიორგი გურგულია: ჩემი შვილი ჩემ გამო მოხვდა ციხეში, ნარკოტიკი მხოლოდ საბაბი ...
  • სოსო რობაქიძე: შევარცხვინე ის ერი, რომელიც „ნაციონალური მოძრაობის“ მიტინგზე ...
  • '''ჩამრთეთ ეს ბოდიალობს'' - სააკაშვილის კულუარული კადრები აქციაზე ჩართ ...

  • ინფორმაცია
    ჯგუფ Гости-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.


     

    ფოტო განწყობისათვის
    7-12-2018, 19:22
    ,,თვალის ჩაპაჭუნებაზე სამუშაო მაქვს აშკარად" -ალეკო ელისაშვილი
    3-12-2018, 19:43
    სალომე ზურაბიშვილი ახალგაზრდობაში შვილებთან ერთად - ოჯახური ფოტო
    3-12-2018, 19:39
    2018 წლის ზამთრის ერთ-ერთი მოთხოვნადი აქსესუარი წვერის მანათობელი ნათურაა
    9-11-2018, 20:48
    დარია სუხიშვილი მამიდას დედას ეძახის - როგორ ცხოვრობს და სად სწავლობს ილიკო სუხიშვილის უმშვენიერესი ქალიშვილი
    6-11-2018, 07:36
    ქუთაისში აზიური ფაროსანა დააბეს - ფოტო, რომელმაც სოცქსელი გახალისა
    3-10-2018, 20:02
    ფანტასტიკური ჟანრის თურქული სერიალი netflix-ზე და სტამბოლის მცველად გადაქცეული ჩაღათაი ულუსოი (ფოტო, ვიდეო)
    27-09-2018, 09:45
    როგორ იზრდება პატარა ევა, რომლის დედის გარდაცვალებამ მთელი საქართველო შეძრა

    ვიდეო კოლაჟი
    15-12-2018, 20:22
    კურორტ გოდერძიზე 4K ფორმატის ახალი საიმიჯო ვიდეორგოლი გადაიღეს
    4-12-2018, 20:40
    პილოტმა შეიტყო, რომ ბორტზე მისი სკოლის მასწავლებელი იმყოფებოდა და ემოციური სიურპრიზი მოუწყო (ვიდეო)
    3-12-2018, 20:00
    სულხან მოლაშვილმა რომელიღაც ეთერში დააყრანტალა, ბოკერიამ მაწამაო – თამარ ჩერგოლეიშვილი (ვიდეო)
    30-11-2018, 20:11
    2012 წელი - კარტოფილის დარიგება წინასაარჩევნოდ
    29-11-2018, 21:27
    "თუ სალომე ზურაბიშვილი გახდება პრეზიდენტი, საქართველოდან წავალ!"- ნიკა გვარამია
    29-11-2018, 21:11
    ცეკვა, რომლითაც ირაკლი მაქაცარიამ უკრაინული „ცეკვავენ ვარსკვლავები“ წააგო (ვიდეო)
    28-11-2018, 16:41
    სააკაშვილი: არ ვაღიარებ არჩევნების შედეგებს, მოვითხოვოთ ვადამდელი საპარლამენტო არჩევნები