Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » ახალი ამბები » გიორგი გაბედავა: რუსთაველზე პოლიციელებს ურტყამენ: ბარიგა იაშა, გეი გოჩა და ტრანსგენდერი შარლოტა... ვაი, საქართველო!

გიორგი გაბედავა: რუსთაველზე პოლიციელებს ურტყამენ: ბარიგა იაშა, გეი გოჩა და ტრანსგენდერი შარლოტა... ვაი, საქართველო!

უფლებადამცველი გიორგი გაბედავა კლუბებში ჩატარებულ სპეცოპერაციას და პარლამენტის შენობასთან გამართულ აქციასთან დაკავშირებით სოციალურ ქსელში შემდეგი სახის პოსტს აქვეყნებს:

„რა დრო დადგა... რუსთაველზე, სადაც ჩვენი წინაპრების სისხლია დაღვრილი, დგანან და პოლიციელებს ურტყამენ: ბარიგა იაშა, გეი გოჩა და ტრანსგენდერი შარლოტა. ვაი, საქართველო!..“ - წერს გაბედავა.




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • ნინი ქარსელაძე: არ მინდა მკვდარი ბიჭები, არ მინდა გასული თაობა, ვუთხრათ ყვე ...
  • ჯონდი ბაღათურია: მხარი დაუჭიროთ ქართულ პოლიციას ნარკომოვაჭრეებთან ბრძოლაში!
  • ნინო ჯღარკავა: სირცხვილია ეს კაცი - საბოლოოდ ქართველების სახე გაანადგურა!
  • ინგა ბერიკაშვილი: კითხვა მაქვს - არის თუ არა „რუსთავი 2“ ქვეყნის მტერი?
  • თეონა კონტრიძე: „მე არა ვარ დეკრიმინალიზაციის მომხრე“

  • ინფორმაცია
    ჯგუფ Гости-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.


     

    ფოტო განწყობისათვის
    3-10-2018, 20:02
    ფანტასტიკური ჟანრის თურქული სერიალი netflix-ზე და სტამბოლის მცველად გადაქცეული ჩაღათაი ულუსოი (ფოტო, ვიდეო)
    27-09-2018, 09:45
    როგორ იზრდება პატარა ევა, რომლის დედის გარდაცვალებამ მთელი საქართველო შეძრა
    19-09-2018, 15:01
    ბერა ივანიშვილის საცოლის ფოტოები "ინსტაგრამიდან"
    15-09-2018, 14:54
    ჭურჭლის მრეცხავობიდან მილიარდერობამდე - როგორ ცხოვრობს მსოფლიოს უმდიდრესი ადამიანის ცოლი (ფოტოები)
    5-09-2018, 19:16
    ქალს, რომელიც თავის სარჩენად სახლში ტორტებს აცხობს, ბინიდან გასახლებით და 5000-დოლარიანი ჯარიმით ემუქრებიან
    22-08-2018, 20:01
    აზერბაიჯანელი მოდელი ქალწულობას 100 000 ევროდ ყიდის - "მარია" მიღებული ფულით სახლის ყიდვას და მოგზაურობას აპირებს (ფოტოები)
    15-08-2018, 20:03
    İçerde - პოპულარული თურქი მსახიობები ჩაგათაი ულუსოი და არას ბულუთ ინემლი ქართველ მაყურებელს დაუბრუნდნენ

    ვიდეო კოლაჟი
    13-10-2018, 20:26
    6 წლის გოგონამ საკუთარ თავზე აიღო პარალიზებული მამის მოვლა
    12-10-2018, 12:59
    ქართველმა გოგონამ ბერძნულ The Voice-ში ოთხივე მწვრთნელი შემოაბრუნა
    9-10-2018, 20:48
    "ფეხებს რომ პარჭყავს, ის უნდა გახდეს თურმე პირველი ლედი" - რეზო ამაშუკელი ახალ მიმართვას ავრცელებს
    7-10-2018, 20:43
    " შე კრეტინო, დედალო ძუკნა, ჩამოდი თუ შნო გაქვს, მარტო მე დაგხვდები!"- რეზო ამაშუკელი მიხეილ სააკაშვილს მიმართავს
    7-10-2018, 19:45
    "მძღოლს ალბათ დააპატიმრებენ, მაგრამ ამ ბავშვებს ეს გააცოცხლებს?!" - საზარელ ავარიას შეწირული კიდევ 2 ახალგაზრდა
    3-10-2018, 20:02
    ფანტასტიკური ჟანრის თურქული სერიალი netflix-ზე და სტამბოლის მცველად გადაქცეული ჩაღათაი ულუსოი (ფოტო, ვიდეო)
    2-10-2018, 19:47
    ,,დააბრუნეთ სააკაშვილი და უკანალზე აკოცეთ"