Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » ახალი ამბები » დოდო გუგეშაშვილის პირველი კომენტარი (ვიდეო)
loading...

დოდო გუგეშაშვილის პირველი კომენტარი (ვიდეო)

თარიღი: 14-02-2018, 15:38,
ჟურნალისტი მაკა რაზმაძე სოციალურ ქსელში დოდო გუგეშაშვილის პირველ კომენტარს აქვეყნებს.

"ბევრმა სააგენტომ იკითხა და ამიტომ დოდო გუგეშაშვილის პირველი კომენტარი მისივე სურვილით ჩავწერე", - წერს რაზმაძე.





კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • "ხვალ ვაპირებთ შევატყობინოთ შვილის გარდაცვალების შესახებ, გასვენება ხუთშაბ ...
  • დოდო გუგეშაშვილის ძმა თავდასხმას 15 წლის წინ მომხდარ ინციდენტს უკავშირებს
  • თვითმხილველი: სანამ ქალბატონი დოდო გაიყვანეს, იქამდე გადავიღე ყველაფერი-ჩან ...
  • საოპერაციოში შეყვანამდე, დოდო გუგეშაშვილმა პოლიციელებს მკვლელის ვინაობა დაუ ...
  • დოდო გუგეშაშვილის ერთადერთი ვაჟი, რომელიც დღეს მოკლეს, 33 წლის იყო…
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    24-05-2018, 11:53
    “ჯერ გამოკითხა მოხუცი პაციენტი და მერე ასე მოეფერა” – ემოციური ფოტო კლინიკიდან
    23-05-2018, 16:37
    სამეფო წყვილმა ქორწილის ოფიციალური ფოტოები გამოაქვეყნა
    23-05-2018, 12:07
    პრინცესა დიანას 6 მიუტევებელი შეცდომა, რომელმაც სამეფო ოჯახი შეურაცხყო
    22-05-2018, 09:13
    ჰარიმ ქორწილში დაპატიჟა ობოლი ბიჭი, რომელიც აფრიკაში 14 წლის წინ გაიცნო
    20-05-2018, 16:29
    ჩინელმა ცოლ-ქმარმა ერთმანეთი 18 წლის წინანდელ ფოტოზე იპოვა
    20-05-2018, 16:21
    მსოფლიოში ახალი ტრენდი ბეჭდის ნაცვლად საქორწინო ტატუა
    10-05-2018, 14:24
    ყურადღება - მილიონერი კატისთვის პატრონს ეძებენ!

    ვიდეო კოლაჟი
    დღეს, 12:21
    24 მიზეზი, რომელიც ადასტურებს, რომ პრინცი ჰარი ყველაზე საყვარელი პრინცია (ვიდეო)
    24-05-2018, 11:58
    "გიო ლოგინად წევს და სრული დატვირთვით მუშაობა არ შეუძლია" - რისი თქმა სურს 29 მაისს მსმენელისთვის გიო ხუციშვილს
    24-05-2018, 11:47
    მიტროპოლიტმა იობმა ქადაგებისას გიორგი გაბუნია დაწყევლა (ვიდეო)
    23-05-2018, 16:52
    "ვიღაც გიორგი გაბუნია ჩვენს სარწმუნოებაზე არ უნდა ქილიკობდეს" - ლაშა ტალახაძე
    18-05-2018, 07:43
    „ნეტა საერთოდ არ დამენახა... ეს ადამიანი ძალიან მიყვარს“ - ვინ დაინახა ნანკა კალატოზიშვილმა მიტინგის დასარბევად მოსულ „მარშელებს“ შორის (ვიდეო)
    18-05-2018, 07:38
    "ეს ის გოგოა 9 აპრილის ძეგლზე რატომ ცეკვავდაო?! მოუსმინეთ და შეიყვარეთ" (ვიდეო)
    18-05-2018, 07:34
    "თინეიჯერობიდან ვხმარობ გამოთქმას "ყ*ეთა ბელადი" და აგერ არ ვიპოვნე?!" - ნიკა გვარამია