Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » ახალი ამბები » "მეუბნებოდა, დედა ვკვდებიო"- გარდაცვლილი პირველკლასელი ბავშვის დედის სულისშემძვრელი სიტყვები
loading...

"მეუბნებოდა, დედა ვკვდებიო"- გარდაცვლილი პირველკლასელი ბავშვის დედის სულისშემძვრელი სიტყვები

გარდაცვლილი პირველკლასელი ბავშვის დედის სულისშემძვრელი სიტყვები




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • "ახლავე გადამასვენებინეთ შვილი საქართველოში...ბოლოჯერ დამიდექით გვერდით!!! ...
  • მამა სერაფიმეს სულისშემძვრელი გალობა არამეულ ენაზე (რომის პაპის ვიზიტი)
  • სულისშემძვრელი ისტორია დედისა, რომელიც 101 წლის ასაკამდე უვლიდა ინვალიდ შვი ...
  • დეიდა ასმენინებს ბავშვს, დაღუპული დედის სიმღერას. ნახეთ საწყალი ბავშვის რეა ...
  • 7 წლის ბავშვის სულისშემძვრელი ზარი 112-ზე და გადარჩენილი დედა
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    გუშინ, 11:53
    “ჯერ გამოკითხა მოხუცი პაციენტი და მერე ასე მოეფერა” – ემოციური ფოტო კლინიკიდან
    23-05-2018, 16:37
    სამეფო წყვილმა ქორწილის ოფიციალური ფოტოები გამოაქვეყნა
    23-05-2018, 12:07
    პრინცესა დიანას 6 მიუტევებელი შეცდომა, რომელმაც სამეფო ოჯახი შეურაცხყო
    22-05-2018, 09:13
    ჰარიმ ქორწილში დაპატიჟა ობოლი ბიჭი, რომელიც აფრიკაში 14 წლის წინ გაიცნო
    20-05-2018, 16:29
    ჩინელმა ცოლ-ქმარმა ერთმანეთი 18 წლის წინანდელ ფოტოზე იპოვა
    20-05-2018, 16:21
    მსოფლიოში ახალი ტრენდი ბეჭდის ნაცვლად საქორწინო ტატუა
    10-05-2018, 14:24
    ყურადღება - მილიონერი კატისთვის პატრონს ეძებენ!

    ვიდეო კოლაჟი
    გუშინ, 11:58
    "გიო ლოგინად წევს და სრული დატვირთვით მუშაობა არ შეუძლია" - რისი თქმა სურს 29 მაისს მსმენელისთვის გიო ხუციშვილს
    გუშინ, 11:47
    მიტროპოლიტმა იობმა ქადაგებისას გიორგი გაბუნია დაწყევლა (ვიდეო)
    23-05-2018, 16:52
    "ვიღაც გიორგი გაბუნია ჩვენს სარწმუნოებაზე არ უნდა ქილიკობდეს" - ლაშა ტალახაძე
    18-05-2018, 07:43
    „ნეტა საერთოდ არ დამენახა... ეს ადამიანი ძალიან მიყვარს“ - ვინ დაინახა ნანკა კალატოზიშვილმა მიტინგის დასარბევად მოსულ „მარშელებს“ შორის (ვიდეო)
    18-05-2018, 07:38
    "ეს ის გოგოა 9 აპრილის ძეგლზე რატომ ცეკვავდაო?! მოუსმინეთ და შეიყვარეთ" (ვიდეო)
    18-05-2018, 07:34
    "თინეიჯერობიდან ვხმარობ გამოთქმას "ყ*ეთა ბელადი" და აგერ არ ვიპოვნე?!" - ნიკა გვარამია
    15-05-2018, 13:08
    „პატარაა, შტერი ბავშვია, რომელიც დაამუშავეს" - ნარკორეალიზაციის ბრალდებით დაკავებული ქეთი მურუსიძის დედა (ვიდეო)