Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » ახალი ამბები » ბარსელონას ტერაქტზე პასუხისმგებლობა "ისლამურმა სახელმწიფომ" აიღო
loading...

ბარსელონას ტერაქტზე პასუხისმგებლობა "ისლამურმა სახელმწიფომ" აიღო

თარიღი: 17-08-2017, 15:55,
სააგენტო "როიტერის" ცნობით, ბარსელონას ტერაქტზე პასუხისმგებლობა ტერორისტულმა ორგანიზაცია "ისლამურმა სახელმწიფომ" აიღო. აღნიშნული ინფორმაცია სააგენტო "ამაკმა" გაავრცელა, რომელსაც ისლამისტები ხშირად იყენებენ საკუთარი განცხადებების გამოქვეყნებისათვის.




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • ლონდონში განხორციელებულ ტერაქტზე პასუხისმგებლობა "ისლამურმა სახელმწიფომ" ...
  • სტამბოლის ღამის კლუბზე მომხდარ თავდასხმაზე პასუხისმგებლობა „ისლამურმა სახელ ...
  • 100 ათასი ევრო: ჯილდო ბერლინის ტერაქტში ეჭვმიტანილზე ინფორმაციისთვის დაწესდ ...
  • გერმანიაში, მატარებლის მგზავრებზე მომხდარ თავდასხმაზე პასუხისმგებლობა ISIS- ...
  • ნიცაში მომხდარ ტერაქტზე პასუხისმგებლობა „ისლამურმა სახელმწიფომ“ აიღო
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    გუშინ, 12:04
    მექსიკის გმირი ლაბრადორი, რომელმაც 52 ადამიანი გადაარჩინა
    18-09-2017, 15:56
    გოგონა გადაბმული წარბებით მოდის სტერეოტიპებს ანგრევს
    14-09-2017, 10:14
    პილოტი, რომელიც „საშიშ და შთამბეჭდავ" სელფებს კაბინის გარეთ იღებს, საიდუმლოს ამხელს (ფოტოკოლაჟი)
    10-09-2017, 06:32
    ქარიშხალ "ჰარვის" გადარჩენილ 10 დღის ბავშვს, დედამ ემოციური ფოტოსესია მოუწყო (ფოტო)
    8-09-2017, 10:11
    ზაზა ფაჩულიას პირველი შეხვედრა თავის ახლად დაბადებულ ქალიშვილთან (ფოტო)
    5-09-2017, 13:51
    მეცნიერების სენსაციური აღმოჩენა, აი თუმე როგორ მოქმედებს ლოცვა ჩვენს ჯანმრთელობაზე!
    4-09-2017, 15:06
    გოგონა გორიდან, რომლის ნახატები მსოფლიოს იპყრობს

    ვიდეო კოლაჟი
    22-09-2017, 11:59
    „წმინდა ნინო უკანონოდ შემოვიდა ქვეყანაში, შეიძლება ითქვას, რომ არალეგალი იყო“
    22-09-2017, 08:32
    ყველაზე უცნაური ანომალია - საზოგადოებამ ეს ბავშვი მონსტრად შერაცხა, მშობლები კი მასზე უარს მაინც ვერ ამბობენ (+18)
    20-09-2017, 16:08
    "ვაი, ამ ლაპარაკს... მინდა ჩემს გვერდზე იღვიძებდნენ, ვეფერებოდე" - დედა, რომელიც შვილების დაბრუნებას ნატრობს