Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » ახალი ამბები » მეტრო ვაკეში, დიდ დიღომში, ვაზისუბანსა და აეროპორტში - რას ითვალისწინებს თბილისის განვითარების გენგეგმა
loading...

მეტრო ვაკეში, დიდ დიღომში, ვაზისუბანსა და აეროპორტში - რას ითვალისწინებს თბილისის განვითარების გენგეგმა

გადატვირთული მოძრაობის გამო თბილისის რამდენიმე უბანში ახალი მეტროსადგურების გახსნის საჭიროებაა. ისეთ უბნებში, როგორებიცაა ვაკე, დიდი დიღომი, ვაზისუბანი და აეროპორტი, მიწისქვეშა ან მიწისზედა ჩქაროსნული ტრანსპორტის დანიშვნა აუცილებელია. ამ ორი უბნის გარდა, სპეციალისტები მცხეთის, რუსთავის, ასევე ნატახტარისა და თბილისის აეროპორტების ქალაქთან დაკავშირებას მეტროსადგურის მეშვეობით აუცილებლად მიიჩნევენ. მათი აზრით, ეს ადგილები მისადგომად რთულია, ხოლო მეტრო მათთან სხვა მოძრავ ქუჩებს დააკავშირებს. ურბანისტები იმაზეც ამახვილებენ ყურადღებას, რომ, მიწისქვეშა სადგურისგან განსხვავებით, ბევრად იაფი ჯდება მიწისზედა სადგურების გაკეთება, რომლებითაც ქალაქი უნდა დაიქსელოს. 1 მიწისქვეშა სადგურის მოწყობა 35-40 მლნ დოლარამდე ჯდება.

მეტროსადგურების გაგრძელების პროექტი ერთ-ერთია, რომელსაც დედაქალაქის განვითარების გენგეგმა ითვალისწინებს. საუბარია ორ ახალ მიმართულებაზე. გეგმის მიხედვით, მეტროსადგურების ხაზი შესაძლოა, "ისთ ფოინთი"-აეროპორტისა და გლდანის ზოლის მიმართულებით გაგრძელდეს. დედაქალაქის მიწათსარგებლობის გენერალური გეგმის განახლებაზე მომუშავე ჯგუფმა "სითი ინსტიტუტი საქართველომ" თბილისის მერიის არქიტექტურის სამსახურს ხელშეკრულების ფარგლებში მომზადებული მასალები უკვე წარუდგინა.

აღსანიშნავია ისიც, რომ თბილისში რიგით 23-ე მეტროსადგური - "სახელმწიფო უნივერსიტეტი" - იხსნება. ობიექტზე სამშენებლო სამუშაოები ტენდერში გამარჯვებულმა ესპანურ-იტალიურმა ერთობლივმა საწარმო "ასიგნია კობრაგ"-მა განახორციელა. პროექტს მუნიციპალური განვითარების ფონდი აზიის განვითარების ბანკის დაფინანსებით ახორციელებს და მისი ღირებულება 83 მლნ ლარია.

იმ უბნებში, სადაც მეტრო არ არის, მისი დანიშვნის აუცილებლობაზე საუბრობს ურბანისტი ლადო ვარდოსანიძე. მისი თქმით, მიწისქვეშა მეტროზე ბევრად იაფი ჯდება ელექტროტრანსპორტი, რომლითაც მაქსიმალურად შეძლებისდაგვარად უნდა დაიქსელოს ქალაქი. წლების წინათ იყო მსჯელობა ვაკესა და დიდ დიღომში მეტროს გაყვანის შესახებ, რომელიც აუცილებლად უნდა განხორციელდეს და ორი დიდი უბანი ამ მხრივ დაუკავშირდეს სხვა უბნებს.

სრულად იხილეთ www.resonancedaily.com




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • ფილარმონია, მერია, მეიდანი - თბილისში მრავალსართულიანი პარკინგი 10 ლოკაციაზ ...
  • მომავალი წლიდან Bus lane კიდევ რამდენიმე ქუჩაზე მოეწყობა
  • კაცხის მონასტერში ტურისტებისთვის განახლებული ინფრასტრუქტურა მოეწყობა
  • თბილისის მეტროპოლიტენს ახალი სადგური დაემატება
  • მცხეთაში წამსვლელებს ტრანსპორტი უფასოდ მოემსახურებათ
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    14-11-2017, 14:45
    ეს 90 წლის ბებია ყოველ წელს საკუთარი ხელით უხატავს ხალხს სახლებს
    30-10-2017, 17:13
    რა ეღირება ქართული წარმოების გადასატანი კოტეჯი, რომელიც ბაზარზე 1 თვეში გამოჩდება
    24-10-2017, 15:10
    TOP 6 სიმპატიური ქართველი ლექტორი, რომელთა ლექციებზეც გოგონების ბუმია
    21-10-2017, 09:55
    ესპანეთის დედოფალმა „ზარას“ 99 დოლარიან კაბაში ფურორი მოახდინა
    19-10-2017, 15:21
    ლიკა ქავჟარაძის ფოტო-გამოფენა "რე-პრეფიქსი - რეინკარნაცია"
    15-10-2017, 13:47
    ლიკა ქავჟარაძე უკანასკნელ გზაზე გედიამ და შეთემ გააცილეს
    12-10-2017, 13:07
    ლიკა ქავჟარაძის ქორწილი, მეჯვარეები ეკა მამალაძე და ხათუნა ოჩიაური


         
    News.Mcvane.Ge © 2013 საავტორო უფლებები დაცულია