Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » ახალი ამბები » "ციხიდან გამოსულს 4-ის მაგივრად 8 შვილი დამხვდა"
loading...

"ციხიდან გამოსულს 4-ის მაგივრად 8 შვილი დამხვდა"

ქალი, რომელსაც 5 მამაკაცის ცემისთვის 28-წლიანი პატიმრობა მიუსაჯეს პრეზიდენტმა გიორგი მარგველაშილმა შეიწყალა და ის თავისუფალია.

თეა სირაძეს პატიმრობის პერიოდში და გარდაეცვალა. გარდაცვლილი დის 4 შვილზე პასუხისმგებლობა მან საკუთარ თავზე აიღო. ყოფილი პატიმარი მიიჩნევს, რომ თავისუფლებაში ყოფნის შემთხვევაში ის დის გადარჩენას შეძლებდა.

"დღეს ქალთა ციხეს ნესტან ვერულაშვილი ხელმძღვანელობს და ეს ქალი ღვთის საჩუქარა იქ მყოფისვის. ჩემი და გასული წლის დეკემბერში გარდაიცვალა. გარდაცვალებემადე ერთი დღით ადრე ქალბატონმა ნესტანმა საავადმყოფოში წამიყვანა და ცოცხალი მანახა ჩემი და. მას 4 შვილი დარჩა. დღეს მე 4 კი არ 8 შვილის დედა ვარ. ეს ერთადერთი და მყავდა. მგონია, გარეთ, რომ ვყოფილიყავი დას გადავარჩენდი", - ამბობს თეა სირაძე.

www.digest.pia.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
23-09-2017, 12:04
მექსიკის გმირი ლაბრადორი, რომელმაც 52 ადამიანი გადაარჩინა
18-09-2017, 15:56
გოგონა გადაბმული წარბებით მოდის სტერეოტიპებს ანგრევს
14-09-2017, 10:14
პილოტი, რომელიც „საშიშ და შთამბეჭდავ" სელფებს კაბინის გარეთ იღებს, საიდუმლოს ამხელს (ფოტოკოლაჟი)
10-09-2017, 06:32
ქარიშხალ "ჰარვის" გადარჩენილ 10 დღის ბავშვს, დედამ ემოციური ფოტოსესია მოუწყო (ფოტო)
8-09-2017, 10:11
ზაზა ფაჩულიას პირველი შეხვედრა თავის ახლად დაბადებულ ქალიშვილთან (ფოტო)
5-09-2017, 13:51
მეცნიერების სენსაციური აღმოჩენა, აი თუმე როგორ მოქმედებს ლოცვა ჩვენს ჯანმრთელობაზე!
4-09-2017, 15:06
გოგონა გორიდან, რომლის ნახატები მსოფლიოს იპყრობს

ვიდეო კოლაჟი
გუშინ, 11:01
“პროფილის” ახალი პრომო – როდის ხსნის სეზონს მაია ასათიანი
22-09-2017, 11:59
„წმინდა ნინო უკანონოდ შემოვიდა ქვეყანაში, შეიძლება ითქვას, რომ არალეგალი იყო“
22-09-2017, 08:32
ყველაზე უცნაური ანომალია - საზოგადოებამ ეს ბავშვი მონსტრად შერაცხა, მშობლები კი მასზე უარს მაინც ვერ ამბობენ (+18)
20-09-2017, 16:08
"ვაი, ამ ლაპარაკს... მინდა ჩემს გვერდზე იღვიძებდნენ, ვეფერებოდე" - დედა, რომელიც შვილების დაბრუნებას ნატრობს