Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » ახალი ამბები » “უსასტიკესი ბოლო სერია”: “ჩემი ცოლის დაქალების” სეზონი სრულდება
loading...

“უსასტიკესი ბოლო სერია”: “ჩემი ცოლის დაქალების” სეზონი სრულდება

“ჩემი ცოლის დაქალები” ბოლო 4 სერია, პარასკევს, შაბათს, კვირას და დასკვნითი და უსასტიკესი სერია ორშაბათს, 22:00-ზე” – ამის შესახებ სოციალურ ქსელში სერიალის ერთ-ერთმა პროდიუსერმა ირაკლი საღინაძემ დაწერა.

“მეტრონომი” აღნიშნულთან დაკავშირებით საღინაძეს დაუკავშირდა, რომელმაც განაცხადა, რომ “ჩემი ცოლის დაქალების” მიმდინარე სეზონი მთავრდება, შემდეგი სეზონი კი სექტემბერში დაიწყება.

“გუშინ, კვირას, ვერ გავიდა სერიალი ეთერში. ელიავაზე მიმდინარე ხანძრის გამო ძალიან გვიანობამდე გაგრძელდა “კურიერი”, შესაბამისად, ეთერში გავალთ პარასკევს, შაბათს, კვირას და ორშაბათს. ამით სეზონი დასრულდება, სექტემბერში კი დაიწყება, მომდევნო – მე-12 სეზონი” – განუცხადა “მეტრონომს” ირაკლი საღინაძემ.

www.metronome.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
18-09-2017, 15:56
გოგონა გადაბმული წარბებით მოდის სტერეოტიპებს ანგრევს
14-09-2017, 10:14
პილოტი, რომელიც „საშიშ და შთამბეჭდავ" სელფებს კაბინის გარეთ იღებს, საიდუმლოს ამხელს (ფოტოკოლაჟი)
10-09-2017, 06:32
ქარიშხალ "ჰარვის" გადარჩენილ 10 დღის ბავშვს, დედამ ემოციური ფოტოსესია მოუწყო (ფოტო)
8-09-2017, 10:11
ზაზა ფაჩულიას პირველი შეხვედრა თავის ახლად დაბადებულ ქალიშვილთან (ფოტო)
5-09-2017, 13:51
მეცნიერების სენსაციური აღმოჩენა, აი თუმე როგორ მოქმედებს ლოცვა ჩვენს ჯანმრთელობაზე!
4-09-2017, 15:06
გოგონა გორიდან, რომლის ნახატები მსოფლიოს იპყრობს
4-09-2017, 13:51
ეტლით მოსარგებლე შვილისა და მამის დიალოგი: როგორ ვუთხრა ღვთისმშობელს, მამა ვარ და შვილის ტარება არ შემიძლია-თქო

ვიდეო კოლაჟი
გუშინ, 16:08
"ვაი, ამ ლაპარაკს... მინდა ჩემს გვერდზე იღვიძებდნენ, ვეფერებოდე" - დედა, რომელიც შვილების დაბრუნებას ნატრობს
გუშინ, 16:03
თეთრუაშვილის სკანდალური სატელეფონო საუბარი - 40 მილიონიანი ნივთი პატრიარქისთვის
გუშინ, 15:57
„ღმერთმა დამიფაროს, რომ ამ პედერასტებისა და ლესბოსელების ქვეყანაში ვიყო გაბრწყინებული“
გუშინ, 05:37
ლურსმანაშვილთან ერთად მომღერალი თიკო მოსემღვდლიშვილი იმყოფებოდა - რუსთავი 2 ექსკლუზიურ კადრებს ავრცელებს
19-09-2017, 15:01
მიტინგზე, ,,მედია რენტგენის” კამერამ ზაალ უდუმაშვილის მობილურში მიმოწერა დააფიქსირა
19-09-2017, 14:49
საზარელი ოპერაცია, რომლის დროსაც პატარა ბიჭუნას 232 კბილი ამოუღეს!
19-09-2017, 13:17
რასაცა გასცემ შენია, რას არა დაკარგულია