Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » ახალი ამბები » "ბიძინა ივანიშვილი მართლა ძალიან ცუდადაა! ამას უკვე ადასტურებენ მისი ოჯახის წევრებიც!"
loading...

"ბიძინა ივანიშვილი მართლა ძალიან ცუდადაა! ამას უკვე ადასტურებენ მისი ოჯახის წევრებიც!"

ბაკურ სვანიძე სოციალურ ქსელში ბიძინა ივანიშვილის შესახებ ინფორმაციას ავრცელებს.

"დაზუსტებული ინფორმაციით, ბიძინა ივანიშვილი მართლა ძალიან ცუდადაა! ამას უკვე ადასტურებენ
მისი ოჯახის წევრებიც! კერძოდ, გუშინ საღამოს ბატონი ბიძინა უყურებდა ტელევიზორს, რთავდა
სხვადასხვა არხებზე და ბოლოს უთქვამს -"აუ, ბიჯო! ამდენ დაქნეულს რომ ვუყურებ,
მართლა ძალიან ცუდად ვარო!"
და დასაძინებლად წასულა!", - წერს ბაკურ სვანიძე სოციალურ ქსელში.

www.itv.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • ბერა ივანიშვილი მამის ჯანმრთელობის მდგომარეობაზე კომენტარს აკეთებს
  • 12 აგვისტოს, დიდგორზე უნდა მოხდეს ის, რაც აქამდე არასოდეს მომხდარა! – ბაკურ ...
  • – ვნახოთ ვისი აჯობებს, ქვეყნის მთავარი მოქალაქისა თუ სააკაშვილის ,,ზონდერებ ...
  • „ვაზაგაშვილის საქმეს რამდენიმე მაღალჩინოსანი შეეწირება“
  • ბიძინა ივანიშვილი თინეიჯერობის ასაკში
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    23-09-2017, 12:04
    მექსიკის გმირი ლაბრადორი, რომელმაც 52 ადამიანი გადაარჩინა
    18-09-2017, 15:56
    გოგონა გადაბმული წარბებით მოდის სტერეოტიპებს ანგრევს
    14-09-2017, 10:14
    პილოტი, რომელიც „საშიშ და შთამბეჭდავ" სელფებს კაბინის გარეთ იღებს, საიდუმლოს ამხელს (ფოტოკოლაჟი)
    10-09-2017, 06:32
    ქარიშხალ "ჰარვის" გადარჩენილ 10 დღის ბავშვს, დედამ ემოციური ფოტოსესია მოუწყო (ფოტო)
    8-09-2017, 10:11
    ზაზა ფაჩულიას პირველი შეხვედრა თავის ახლად დაბადებულ ქალიშვილთან (ფოტო)
    5-09-2017, 13:51
    მეცნიერების სენსაციური აღმოჩენა, აი თუმე როგორ მოქმედებს ლოცვა ჩვენს ჯანმრთელობაზე!
    4-09-2017, 15:06
    გოგონა გორიდან, რომლის ნახატები მსოფლიოს იპყრობს

    ვიდეო კოლაჟი
    გუშინ, 11:01
    “პროფილის” ახალი პრომო – როდის ხსნის სეზონს მაია ასათიანი
    22-09-2017, 11:59
    „წმინდა ნინო უკანონოდ შემოვიდა ქვეყანაში, შეიძლება ითქვას, რომ არალეგალი იყო“
    22-09-2017, 08:32
    ყველაზე უცნაური ანომალია - საზოგადოებამ ეს ბავშვი მონსტრად შერაცხა, მშობლები კი მასზე უარს მაინც ვერ ამბობენ (+18)
    20-09-2017, 16:08
    "ვაი, ამ ლაპარაკს... მინდა ჩემს გვერდზე იღვიძებდნენ, ვეფერებოდე" - დედა, რომელიც შვილების დაბრუნებას ნატრობს