Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » ახალი ამბები » "ბიძინა ივანიშვილი მართლა ძალიან ცუდადაა! ამას უკვე ადასტურებენ მისი ოჯახის წევრებიც!"
loading...

"ბიძინა ივანიშვილი მართლა ძალიან ცუდადაა! ამას უკვე ადასტურებენ მისი ოჯახის წევრებიც!"

ბაკურ სვანიძე სოციალურ ქსელში ბიძინა ივანიშვილის შესახებ ინფორმაციას ავრცელებს.

"დაზუსტებული ინფორმაციით, ბიძინა ივანიშვილი მართლა ძალიან ცუდადაა! ამას უკვე ადასტურებენ
მისი ოჯახის წევრებიც! კერძოდ, გუშინ საღამოს ბატონი ბიძინა უყურებდა ტელევიზორს, რთავდა
სხვადასხვა არხებზე და ბოლოს უთქვამს -"აუ, ბიჯო! ამდენ დაქნეულს რომ ვუყურებ,
მართლა ძალიან ცუდად ვარო!"
და დასაძინებლად წასულა!", - წერს ბაკურ სვანიძე სოციალურ ქსელში.

www.itv.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • ბერა ივანიშვილი მამის ჯანმრთელობის მდგომარეობაზე კომენტარს აკეთებს
  • 12 აგვისტოს, დიდგორზე უნდა მოხდეს ის, რაც აქამდე არასოდეს მომხდარა! – ბაკურ ...
  • – ვნახოთ ვისი აჯობებს, ქვეყნის მთავარი მოქალაქისა თუ სააკაშვილის ,,ზონდერებ ...
  • „ვაზაგაშვილის საქმეს რამდენიმე მაღალჩინოსანი შეეწირება“
  • ბიძინა ივანიშვილი თინეიჯერობის ასაკში
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    21-07-2017, 17:04
    "მოჩვენებათა ქალაქი," რომელიც კვიპროსის ორ გაყოფილ მხარეს განასახიერებს
    13-07-2017, 14:12
    სიკო დოლიძის სახლი ბიძინა ივანიშვილმა გამოისყიდა – „ამ ადამიანმა გადამარჩინა 17-წლიანი დამცირებისგან…“
    13-07-2017, 08:52
    როგორ გამოიყურებოდა გრიშა კაკაჩია ახალგაზრდობაში ? (ფოტოები)
    13-07-2017, 08:50
    რას წერდა ანდერძში სესილია თაყაიშვილი და რატომ იყო "გვარში ერთადერთი ხეპრე" ჭაბუა ამირეჯიბი
    9-07-2017, 13:27
    ვინ ასრულებს ბარბარიკას ახალი საქმროს, ენდი ნარსიას როლს – ნახეთ, როგორ გამოიყურება ის რეალურ ცხოვრებაში, ნამდვილი ბრედ პიტია
    2-07-2017, 10:12
    რა სჭირდება სიყვარულში ზოდიაქოს ამა თუ იმ ნიშნით დაბადებულ ადამიანს
    21-06-2017, 16:18
    მეუღლის გარდაცვალების შემდეგ კაცმა 6 000 მუხა დარგო, მათი დანიშნულება მხოლოდ 20 წლის შემდეგ გაირკვა

    ვიდეო კოლაჟი
    გუშინ, 16:04
    გია კორკოტაშვილმა თათია დოლიძეს პირდაპირ ეთერში ბოდიში მოუხადა
    გუშინ, 12:48
    "იმედი": საზოგადოებას ბოდიშს ვუხდით რომ ნიკა გვარამიას ბრიფინგს საეთერო დრო დავუთმეთ (ვიდეო)
    გუშინ, 12:30
    თბილისის ყოფილი მერი საშინელ ავარიაში მოყვა და საავადმყოფოშია გადაყვანილი – “მისი სიცოცხლე კითხვის ნიშნის ქვეშაა”
    გუშინ, 12:27
    “უცნობთან” დუეტი შემდეგ, მამა სერაფიმემ საქართველო დატოვა – როგორ შეცვალა სიმღერის გამო ქილიკმა და დაცინვამ სასულიერო პირის ცხოვრება
    21-07-2017, 17:19
    გვარამიას და მიშას “მაყუთი” შემოაკლდათ – შალვა რამიშვილის “მედია რენტგენი” (ვიდეო)
    19-07-2017, 16:26
    ინგა, მიიწვიე გადაცემაში ვინც დღეს თათია დოლიძეები არიან და გვერდით ანწუხელიძის ოჯახი დასვით