Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » ახალი ამბები » შავი ზღვის თავზე რუსულ და ამერიკულ თვითმფრინავებს შორის ინციდენტი მოხდა
loading...

შავი ზღვის თავზე რუსულ და ამერიკულ თვითმფრინავებს შორის ინციდენტი მოხდა

ამერიკელ და რუს სამხედროებს შორის ინციდენტი მოხდა. შავი ზღვის თავზე ამერიკული ხომალდსაწინააღმდეგო თვითმფრინავი „პოსეიდონი“ საპატრულო მისიას ასრულებდა, რა დროსაც მას სახიფათო მანძილზე მიუახლოვდა რუსული თვითმფრინავი.

რუსული მხარის განცხადებით, ამერიკული თვითმფრინავი მათ საზღვართან ახლოს დაფრინავდა. მათ კი შესაჩერებლად საკუთარი აპარატი გაგზავნეს და ამგვარად „პოსეიდონს“ მარშრუტის შეცვლა აიძულეს.

presa.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • თვითმფრინავში კიდევ ერთი გოგონა დაიბადა: ჰაერში დაბადებულის ფოტოები
  • გამტაცებელი ყოფილ ცოლთან შეხვედრას ითხოვს - თვითმფრინავი ყველა მგზავრმა და ...
  • ეგვიპტეში თვითმფრინავი გაიტაცეს - ბორტზე სავარაუდოდ 81 მგზავრია
  • თვითმფრინავი, რომელსაც მოსალოდნელი საფრთხის შემთხვევაში კაბინა ეხსნება
  • ვურჩევთ რუსეთს, ცეცხლს არ ეთამაშოს
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    24-05-2018, 11:53
    “ჯერ გამოკითხა მოხუცი პაციენტი და მერე ასე მოეფერა” – ემოციური ფოტო კლინიკიდან
    23-05-2018, 16:37
    სამეფო წყვილმა ქორწილის ოფიციალური ფოტოები გამოაქვეყნა
    23-05-2018, 12:07
    პრინცესა დიანას 6 მიუტევებელი შეცდომა, რომელმაც სამეფო ოჯახი შეურაცხყო
    22-05-2018, 09:13
    ჰარიმ ქორწილში დაპატიჟა ობოლი ბიჭი, რომელიც აფრიკაში 14 წლის წინ გაიცნო
    20-05-2018, 16:29
    ჩინელმა ცოლ-ქმარმა ერთმანეთი 18 წლის წინანდელ ფოტოზე იპოვა
    20-05-2018, 16:21
    მსოფლიოში ახალი ტრენდი ბეჭდის ნაცვლად საქორწინო ტატუა
    10-05-2018, 14:24
    ყურადღება - მილიონერი კატისთვის პატრონს ეძებენ!

    ვიდეო კოლაჟი
    დღეს, 12:21
    24 მიზეზი, რომელიც ადასტურებს, რომ პრინცი ჰარი ყველაზე საყვარელი პრინცია (ვიდეო)
    24-05-2018, 11:58
    "გიო ლოგინად წევს და სრული დატვირთვით მუშაობა არ შეუძლია" - რისი თქმა სურს 29 მაისს მსმენელისთვის გიო ხუციშვილს
    24-05-2018, 11:47
    მიტროპოლიტმა იობმა ქადაგებისას გიორგი გაბუნია დაწყევლა (ვიდეო)
    23-05-2018, 16:52
    "ვიღაც გიორგი გაბუნია ჩვენს სარწმუნოებაზე არ უნდა ქილიკობდეს" - ლაშა ტალახაძე
    18-05-2018, 07:43
    „ნეტა საერთოდ არ დამენახა... ეს ადამიანი ძალიან მიყვარს“ - ვინ დაინახა ნანკა კალატოზიშვილმა მიტინგის დასარბევად მოსულ „მარშელებს“ შორის (ვიდეო)
    18-05-2018, 07:38
    "ეს ის გოგოა 9 აპრილის ძეგლზე რატომ ცეკვავდაო?! მოუსმინეთ და შეიყვარეთ" (ვიდეო)
    18-05-2018, 07:34
    "თინეიჯერობიდან ვხმარობ გამოთქმას "ყ*ეთა ბელადი" და აგერ არ ვიპოვნე?!" - ნიკა გვარამია