Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » ახალი ამბები » თეა წულუკიანს შვილი შეეძინა

თეა წულუკიანს შვილი შეეძინა

დღეს, 18 მარტს იუსტიციის მინისტრს თეა წულუკიანს გოგონა შეეძინა. პატარას მშობლებმა მარიამი დაარქვეს.

იუსტიციის მინისტრი დეკრეტულ შვებულებაშია. უწყებას მომდევნო 2 თვის განმავლობაში მისი პირველი მოადგილე ალექსანდრე ბარამიძე უხელმძღვანელებს.

თეა წულუკიანის მეუღლე ნუგზარ კაკულიაა, რომელიც იუსტიციის სასწავლო ცენტრის დირექტორის პოსტს იკავებდა.




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • საქართველოს იუსტიციის მინისტრი თეა წულუკიანი გათხოვდა
  • აქციის ფარგლებში, საქართველოს მოქალაქის პასპორტის აღება 70 ლარად იქნება შეს ...
  • "მომღიმარი და ხალისიანი" - გარდაცვლილი ლიკა ფაცაცია იუსტიციის სამინისტროს ...
  • ''ბიომეტრიული სიისთვის ელექტრონული პირადობის მოწმობა აუცილებელია''-თეა ...
  • წულუკიანი თხოვდება? - ვინ არის მინისტრის 29 წლის რჩეული?
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    13-03-2017, 02:12
    ვინ არის წყვილი, რომელიც რაგბის თამაშზე დაინიშნა?
    3-03-2017, 06:24
    თიკა ჯამბურია შეყვარებულია?
    13-02-2017, 09:39
    10 ფილმი, რომელიც ვალენტინობის დღესასწაულზე უნდა ნახოთ
    6-02-2017, 07:27
    ნანუკა ჟორჟოლიანი, ეკა ხოფერია, სოფო ნიჟარაძე და სხვები - ცნობილი ქართველების ძველი, აქამდე უცნობი ფოტოები
    29-01-2017, 08:53
    ნახეთ რა კომენტარი დაწერა ბახვამ გიორგი ბახუტაშვილის შვილის ფოტოზე
    28-01-2017, 15:51
    სიყვარულის კოშკი და აკრძალული სიყვარულის ისტორია
    21-01-2017, 14:43
    სოფელი, სადაც ყოველ მეხუთე ოჯახში ტყუპია - ადგილობრივების აზრით, ამის მიზეზი სოფლის წყაროა (ფოტო)

    ვიდეო კოლაჟი
    დღეს, 16:33
    ნიკა გვარამიას ბოდიში მარინა ბერიძეს და მისთვის მირთმეული ყვავილები (ვიდეო)
    დღეს, 06:57
    "გავიკეთე ტატუ" - ვის სახელზე გაიკეთა ლალი მოროშკინამ ტატუ? (ვიდეო)
    19-03-2017, 15:46
    სკანდალი-პედიატრი, რომელმაც სიცხიანი ბავშვი არ მიღო!!!! (ვიდეო)
    19-03-2017, 15:34
    გაცვლითი პროგრამით ამერიკაში - ზუგდიდელი მოსწავლეების წარმატება (ვიდეო)
    18-03-2017, 05:20
    პირველად საქართველოში – უნიკალური შემთხვევა ქართულ სამედიცინო ისტორიაში! (ვიდეო)
    17-03-2017, 16:33
    "ვფიქრობ, ეს საშინლად საყვარელი იყო" - პროფესორი BBC-ის ეთერში ოჯახთან ერთად გამოჩნდა (ვიდეო)
    17-03-2017, 14:09
    "ვტკბები" - რას წერს ია ფარულავა ყოფილ ქმარზე, ტარიელ სუარზე