Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » ახალი ამბები » თეა წულუკიანს შვილი შეეძინა

თეა წულუკიანს შვილი შეეძინა

დღეს, 18 მარტს იუსტიციის მინისტრს თეა წულუკიანს გოგონა შეეძინა. პატარას მშობლებმა მარიამი დაარქვეს.

იუსტიციის მინისტრი დეკრეტულ შვებულებაშია. უწყებას მომდევნო 2 თვის განმავლობაში მისი პირველი მოადგილე ალექსანდრე ბარამიძე უხელმძღვანელებს.

თეა წულუკიანის მეუღლე ნუგზარ კაკულიაა, რომელიც იუსტიციის სასწავლო ცენტრის დირექტორის პოსტს იკავებდა.




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • საქართველოს იუსტიციის მინისტრი თეა წულუკიანი გათხოვდა
  • აქციის ფარგლებში, საქართველოს მოქალაქის პასპორტის აღება 70 ლარად იქნება შეს ...
  • "მომღიმარი და ხალისიანი" - გარდაცვლილი ლიკა ფაცაცია იუსტიციის სამინისტროს ...
  • ''ბიომეტრიული სიისთვის ელექტრონული პირადობის მოწმობა აუცილებელია''-თეა ...
  • წულუკიანი თხოვდება? - ვინ არის მინისტრის 29 წლის რჩეული?
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    21-05-2017, 15:27
    შროშანების ხილული სასწაული ღვთისმშობლის ხატთან
    21-05-2017, 15:23
    მეტეხის ტაძარში მომხდარი სასწაულები
    17-05-2017, 08:27
    "ნეტავ, ადრევე ამხელოდა თვალი და უფალი მეგზურად გამეხადა, ამხელა განსაცდელს ხომ გადავრჩებოდით?!"
    5-05-2017, 16:09
    ახალშობილი ე.წ. სპირალით ხელში, რომელსაც დედა დაორსულებისგან უნდა დაეცვა (ფოტო)
    30-04-2017, 16:10
    სილამაზე, თუ საშინელება? ახალი ინსტაგრამ-ტენდენცია
    26-04-2017, 16:22
    აფხაზეთში ღვთისმშობლის ფრესკა უკვე 20–ზე მეტ სახლზე გამოისახა
    24-04-2017, 08:56
    რას ხედავთ ფოტოზე უცნაურს ???

    ვიდეო კოლაჟი
    25-05-2017, 15:54
    ქეთი ხუციშვილის უცნობი ტრაგედია – „ჩემი შვილის გადარჩენა ექიმებმა ვერ შეძლეს“ – ვიდეო
    12-05-2017, 15:04
    "მტკივნეულია, როცა იგებ, რომ დედას და მამას არ უნდოდი..." - თამუნა მუსერიძე "პროფილში"
    6-05-2017, 08:52
    ვინ არის ექიმი, რომელმაც ნუცას გარდაცვალების შემდეგ მაია ასათიანი სიკვდილს გადაარჩინა
    6-05-2017, 08:45
    თამუნა მუსერიძემ გაიგო, რომ აყვანილია - „მძიმე განცდაა, როდესაც იგებ, რომ დედას არ უნდოდი"
    5-05-2017, 16:06
    "დეე, ძალიან მენატრები... ეს იყო ბოლოს რაც მითხრა" - მაია ასათიანის დაბრუნება (ვიდეო)
    5-05-2017, 15:48
    ქართველი ქალი სალონიკის საავადმყოფოში მოკლეს და ცხედარი გადამალეს