Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » ახალი ამბები » მაია ასათიანი სამსახურში დაბრუნდა!..
loading...

მაია ასათიანი სამსახურში დაბრუნდა!..

თარიღი: 13-03-2017, 16:21,
მაია ასათიანი სამსახურს დაუბრუნდა. “პროფილის” პროდიუსერმა, ნიკოლოზ ხაჩიძემ, გადაცემის გუნდთან და მაია ასათიანთან ერთად დღეს “რუსთავი 2”-ში გადაღებული ფოტო გააზიარა.

ფოტომ სოცქსელში დიდი გამოხმაურება გამოიწვია. მაიას დაბრუნებას ულოცავენ და სწერენ, რომ ძალიან ძლიერი ქალია.

კომენტარებში, სადაც ტელესახის სამსახურში დაბრუნებას უამრავი დადებითი გამოხმაურება მოჰყვა, ასევე აღნიშნავენ, რომ მას ეთერში ელოდებიან.

www. fortuna.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • უხერხული კითხვების დრო ახლოვდება – მაია ასათიანი რესპონდენტის ამპლუაში
  • მაია ასათიანი დღეს „კურიერში“ სპეციალურ განცხადებას გააკეთებს
  • მაია ასათიანის ცოტა უცნაური სხვა "პროფილი"
  • ნანუკას ყოფილი და ჯაჯანიძის ახლანდელი პროდიუსერი მაია ასათიანით აღფრთოვანებ ...
  • სად მიდის მაია ასათიანი და რა საერთო ექნება მას შორენა ბეგაშვილთან?
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    24-05-2018, 11:53
    “ჯერ გამოკითხა მოხუცი პაციენტი და მერე ასე მოეფერა” – ემოციური ფოტო კლინიკიდან
    23-05-2018, 16:37
    სამეფო წყვილმა ქორწილის ოფიციალური ფოტოები გამოაქვეყნა
    23-05-2018, 12:07
    პრინცესა დიანას 6 მიუტევებელი შეცდომა, რომელმაც სამეფო ოჯახი შეურაცხყო
    22-05-2018, 09:13
    ჰარიმ ქორწილში დაპატიჟა ობოლი ბიჭი, რომელიც აფრიკაში 14 წლის წინ გაიცნო
    20-05-2018, 16:29
    ჩინელმა ცოლ-ქმარმა ერთმანეთი 18 წლის წინანდელ ფოტოზე იპოვა
    20-05-2018, 16:21
    მსოფლიოში ახალი ტრენდი ბეჭდის ნაცვლად საქორწინო ტატუა
    10-05-2018, 14:24
    ყურადღება - მილიონერი კატისთვის პატრონს ეძებენ!

    ვიდეო კოლაჟი
    დღეს, 12:21
    24 მიზეზი, რომელიც ადასტურებს, რომ პრინცი ჰარი ყველაზე საყვარელი პრინცია (ვიდეო)
    24-05-2018, 11:58
    "გიო ლოგინად წევს და სრული დატვირთვით მუშაობა არ შეუძლია" - რისი თქმა სურს 29 მაისს მსმენელისთვის გიო ხუციშვილს
    24-05-2018, 11:47
    მიტროპოლიტმა იობმა ქადაგებისას გიორგი გაბუნია დაწყევლა (ვიდეო)
    23-05-2018, 16:52
    "ვიღაც გიორგი გაბუნია ჩვენს სარწმუნოებაზე არ უნდა ქილიკობდეს" - ლაშა ტალახაძე
    18-05-2018, 07:43
    „ნეტა საერთოდ არ დამენახა... ეს ადამიანი ძალიან მიყვარს“ - ვინ დაინახა ნანკა კალატოზიშვილმა მიტინგის დასარბევად მოსულ „მარშელებს“ შორის (ვიდეო)
    18-05-2018, 07:38
    "ეს ის გოგოა 9 აპრილის ძეგლზე რატომ ცეკვავდაო?! მოუსმინეთ და შეიყვარეთ" (ვიდეო)
    18-05-2018, 07:34
    "თინეიჯერობიდან ვხმარობ გამოთქმას "ყ*ეთა ბელადი" და აგერ არ ვიპოვნე?!" - ნიკა გვარამია