Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » ახალი ამბები » თბილისში 25 წლის ახალგაზრდას მესამე დღეა ეძებენ
loading...

თბილისში 25 წლის ახალგაზრდას მესამე დღეა ეძებენ

ოჯახი 25 წლის ახალგაზრდა მამაკაცს ბოლო სამი დღეა ეძებს. გიორგი თოდუა სახლიდან შაბათს, 18 თებერვალს დილის 12:00 საათზე გავიდა და სახლში აღარ დაბრუნებულა.
ოჯახის ინფორმაციით, ახალგაზრდა 1,70 სანტიმეტრია და სახლიდან გასვლისას ეცვა შავი დუტის კურტკა, ლურჯი ჯინსის შარვალი, ეხურა ნაცრისფერი ნაქსოვი ქუდი. ოჯახის წევრების თქმით, ახალგაზრდას დაძაბული ურთიერთობა და კონფლიქტი არავისთან ჰქონია.

თოდუას ოჯახმა უკვე მიმართა სამართალდამცველ ორგანოებს.

რაიმე ინფორმაციის მოპოვებისთანავე შეგიძლიათ დარეკოთ შემდეგ ნომერზე: 557 65 30 75; 577 41 93 37 ან დაუკავშირდით პოლიციის ცხელ ხაზს.




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
გუშინ, 11:53
“ჯერ გამოკითხა მოხუცი პაციენტი და მერე ასე მოეფერა” – ემოციური ფოტო კლინიკიდან
23-05-2018, 16:37
სამეფო წყვილმა ქორწილის ოფიციალური ფოტოები გამოაქვეყნა
23-05-2018, 12:07
პრინცესა დიანას 6 მიუტევებელი შეცდომა, რომელმაც სამეფო ოჯახი შეურაცხყო
22-05-2018, 09:13
ჰარიმ ქორწილში დაპატიჟა ობოლი ბიჭი, რომელიც აფრიკაში 14 წლის წინ გაიცნო
20-05-2018, 16:29
ჩინელმა ცოლ-ქმარმა ერთმანეთი 18 წლის წინანდელ ფოტოზე იპოვა
20-05-2018, 16:21
მსოფლიოში ახალი ტრენდი ბეჭდის ნაცვლად საქორწინო ტატუა
10-05-2018, 14:24
ყურადღება - მილიონერი კატისთვის პატრონს ეძებენ!

ვიდეო კოლაჟი
გუშინ, 11:58
"გიო ლოგინად წევს და სრული დატვირთვით მუშაობა არ შეუძლია" - რისი თქმა სურს 29 მაისს მსმენელისთვის გიო ხუციშვილს
გუშინ, 11:47
მიტროპოლიტმა იობმა ქადაგებისას გიორგი გაბუნია დაწყევლა (ვიდეო)
23-05-2018, 16:52
"ვიღაც გიორგი გაბუნია ჩვენს სარწმუნოებაზე არ უნდა ქილიკობდეს" - ლაშა ტალახაძე
18-05-2018, 07:43
„ნეტა საერთოდ არ დამენახა... ეს ადამიანი ძალიან მიყვარს“ - ვინ დაინახა ნანკა კალატოზიშვილმა მიტინგის დასარბევად მოსულ „მარშელებს“ შორის (ვიდეო)
18-05-2018, 07:38
"ეს ის გოგოა 9 აპრილის ძეგლზე რატომ ცეკვავდაო?! მოუსმინეთ და შეიყვარეთ" (ვიდეო)
18-05-2018, 07:34
"თინეიჯერობიდან ვხმარობ გამოთქმას "ყ*ეთა ბელადი" და აგერ არ ვიპოვნე?!" - ნიკა გვარამია
15-05-2018, 13:08
„პატარაა, შტერი ბავშვია, რომელიც დაამუშავეს" - ნარკორეალიზაციის ბრალდებით დაკავებული ქეთი მურუსიძის დედა (ვიდეო)