Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » ახალი ამბები » მამა სერაფიმე სიმსივნეს ებრძვის? - "ყველას გთხოვთ შენდობას"
loading...

მამა სერაფიმე სიმსივნეს ებრძვის? - "ყველას გთხოვთ შენდობას"

მამა სერაფიმე სოციალურ ქსელში განცხადებას ავრცელებს.

„ჟურნალისტებს ვთხოვ გააზიაროთ. ყველას გვახსოვს ეს ჩემი პირდაპირ ეთერში გამოსვლა ეს ის დროა როცა ფეხზე ძლივს ვდგებოდი და ეჭვი გვქონდა რომ ონკოლოგია მქონდა და დამაწვინეს პიტერბურგში გამოსაკვლევად. მართლა რთული პერიოდი გავიარე მაგრამ თუ ეს რომელიმეს დაგაბრკოლათ ყველას გთხოვთ შენდობას.“- ავრცელებს მამა სერაფიმე.

www. presa.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • „ჩემს თავს არ ვაძლევ იმის უფლებას, რომ დავტოვო საქართველო “ - მამა სერაფიმე
  • ნინო ბაშარული და მამა სერაფიმე ნანუკას შოუში, "გალობა”
  • როგორ ჟღერს ქრისტეს ენა? გალობა არამეულად ქართველთა შესრულებით
  • მამა გაბრიელის ანდერძი – „იყავით კეთილნი და მდაბალნი“
  • მამა გაბრიელის ანდერძი - ,,უკუბოვოდ, მანტიით დამმარხონ...“
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    18-09-2017, 15:56
    გოგონა გადაბმული წარბებით მოდის სტერეოტიპებს ანგრევს
    14-09-2017, 10:14
    პილოტი, რომელიც „საშიშ და შთამბეჭდავ" სელფებს კაბინის გარეთ იღებს, საიდუმლოს ამხელს (ფოტოკოლაჟი)
    10-09-2017, 06:32
    ქარიშხალ "ჰარვის" გადარჩენილ 10 დღის ბავშვს, დედამ ემოციური ფოტოსესია მოუწყო (ფოტო)
    8-09-2017, 10:11
    ზაზა ფაჩულიას პირველი შეხვედრა თავის ახლად დაბადებულ ქალიშვილთან (ფოტო)
    5-09-2017, 13:51
    მეცნიერების სენსაციური აღმოჩენა, აი თუმე როგორ მოქმედებს ლოცვა ჩვენს ჯანმრთელობაზე!
    4-09-2017, 15:06
    გოგონა გორიდან, რომლის ნახატები მსოფლიოს იპყრობს
    4-09-2017, 13:51
    ეტლით მოსარგებლე შვილისა და მამის დიალოგი: როგორ ვუთხრა ღვთისმშობელს, მამა ვარ და შვილის ტარება არ შემიძლია-თქო

    ვიდეო კოლაჟი
    გუშინ, 16:08
    "ვაი, ამ ლაპარაკს... მინდა ჩემს გვერდზე იღვიძებდნენ, ვეფერებოდე" - დედა, რომელიც შვილების დაბრუნებას ნატრობს
    გუშინ, 16:03
    თეთრუაშვილის სკანდალური სატელეფონო საუბარი - 40 მილიონიანი ნივთი პატრიარქისთვის
    გუშინ, 15:57
    „ღმერთმა დამიფაროს, რომ ამ პედერასტებისა და ლესბოსელების ქვეყანაში ვიყო გაბრწყინებული“
    გუშინ, 05:37
    ლურსმანაშვილთან ერთად მომღერალი თიკო მოსემღვდლიშვილი იმყოფებოდა - რუსთავი 2 ექსკლუზიურ კადრებს ავრცელებს
    19-09-2017, 15:01
    მიტინგზე, ,,მედია რენტგენის” კამერამ ზაალ უდუმაშვილის მობილურში მიმოწერა დააფიქსირა
    19-09-2017, 14:49
    საზარელი ოპერაცია, რომლის დროსაც პატარა ბიჭუნას 232 კბილი ამოუღეს!
    19-09-2017, 13:17
    რასაცა გასცემ შენია, რას არა დაკარგულია