Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » ახალი ამბები » “2 წლის წინ პარლამენტარის ცემა 300 ლარი ღირდა,” – ფადი ასლი გვარამიას ცემას ეხმიანება
loading...

“2 წლის წინ პარლამენტარის ცემა 300 ლარი ღირდა,” – ფადი ასლი გვარამიას ცემას ეხმიანება

საერთაშორისო სავაჭრო პალატის თავმჯდომარე ფადი ასლი „ფეისბუქზე“ ნიკა გვარამიას ცემის ფაქტს იუმორით ეხმიანება.

“ინფლაცია საქართველოში ძალიან სწრაფად იზრდება. 3 წლის წინ შეგეძლოთ, პარლამენტის წევრი სულ რაღაც 300 ლარად გეცემათ, ახლა კი მხოლოდ კომპანიის გენერალური დირექტორის ცემა 5 000 ლარი დაგიჯდებათ“.

ნიკა გვარამიას თავდასხმის გამო რატი გაჩეჩილაძე დააკავეს, ის სასამართლომ 5 ათას ლარიანი გირაოს სანაცვლოდ გაათავისუფლა.




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • რატი გაჩეჩილაძის ადვოკატი: “მოესმა სახელი გრეჩიხა და ამის საფუძველზე დაარტყ ...
  • ” ყელში ჰქონდა ამოსული, ბუნებრივი რეაქცია იყო”: გია გაჩეჩილაძის კომენტარი ძ ...
  • X Factor-ში ავთო აბესლამიძის გამარჯვების შემდეგ "მამულიჩა" სკანდალურ მიმა ...
  • ფოტოები ნიკა გვარამიას დაბადების დღის წვეულებიდან – ეკა კვესიტაძე და მაია ა ...
  • ღლონტი: ბატონო ნიკა, პირადად მე, არათუ თანამოაზრედ, არამედ კოლეგადაც კი არ ...
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    23-09-2017, 12:04
    მექსიკის გმირი ლაბრადორი, რომელმაც 52 ადამიანი გადაარჩინა
    18-09-2017, 15:56
    გოგონა გადაბმული წარბებით მოდის სტერეოტიპებს ანგრევს
    14-09-2017, 10:14
    პილოტი, რომელიც „საშიშ და შთამბეჭდავ" სელფებს კაბინის გარეთ იღებს, საიდუმლოს ამხელს (ფოტოკოლაჟი)
    10-09-2017, 06:32
    ქარიშხალ "ჰარვის" გადარჩენილ 10 დღის ბავშვს, დედამ ემოციური ფოტოსესია მოუწყო (ფოტო)
    8-09-2017, 10:11
    ზაზა ფაჩულიას პირველი შეხვედრა თავის ახლად დაბადებულ ქალიშვილთან (ფოტო)
    5-09-2017, 13:51
    მეცნიერების სენსაციური აღმოჩენა, აი თუმე როგორ მოქმედებს ლოცვა ჩვენს ჯანმრთელობაზე!
    4-09-2017, 15:06
    გოგონა გორიდან, რომლის ნახატები მსოფლიოს იპყრობს

    ვიდეო კოლაჟი
    გუშინ, 11:01
    “პროფილის” ახალი პრომო – როდის ხსნის სეზონს მაია ასათიანი
    22-09-2017, 11:59
    „წმინდა ნინო უკანონოდ შემოვიდა ქვეყანაში, შეიძლება ითქვას, რომ არალეგალი იყო“
    22-09-2017, 08:32
    ყველაზე უცნაური ანომალია - საზოგადოებამ ეს ბავშვი მონსტრად შერაცხა, მშობლები კი მასზე უარს მაინც ვერ ამბობენ (+18)
    20-09-2017, 16:08
    "ვაი, ამ ლაპარაკს... მინდა ჩემს გვერდზე იღვიძებდნენ, ვეფერებოდე" - დედა, რომელიც შვილების დაბრუნებას ნატრობს