Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » ახალი ამბები » ცხარე დაპირისპირება პირდაპირ ეთერში – მანჩო გიორგობიანი და ნინო ორდენიძე
loading...

ცხარე დაპირისპირება პირდაპირ ეთერში – მანჩო გიორგობიანი და ნინო ორდენიძე

თარიღი: 5-02-2016, 03:58,
ცხარე დაპირისპირების ფონზე წარიმართა გადაცემა “პრიორიტეტი”-ს ეთერში მოწვეულ მანჩო გიორგობიანის და ყოფილი პოლიციელის, ლევან გვაზავას მეუღლე ნინო ორდენიძეს შორის დაწყებული დებატები, რომელიც გოგი თოფაძის საპარლამენტო გამოსვლას ეხებოდა.

ნინო ორდენიძე მიიჩნევს, რომ თოფაძემ ბოდიში უნდა მოუხადოს საზოგადოებას, რასაც მანჩო გიორგობიანის ბრალდებები მოჰყვა და ის დაპირისპირებაში გადაიზარდა.

marshalpress.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • დაპირისპირება-თუ შეიძლება მოროშკინას მიკროფონი გამოართვით (ვიდეო)
  • მანჩო გიორგობიანი ნინო სუთიძეს ამშვიდებს: "ნერვები არ აიშალო ენაბრგვილი და ...
  • მანჩო გიორგობიანმა მაია ასათიანს უვიცი პროფილს კი ბორდელი უწოდა
  • მანჩო გიორგობიანი ყოფილ მოცურავეზეა დაქორწინებული
  • ჰქონდა თუ არა სექსი ნინა წკრიალაშვილს მიხეილ სააკაშვილთან?
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    18-09-2017, 15:56
    გოგონა გადაბმული წარბებით მოდის სტერეოტიპებს ანგრევს
    14-09-2017, 10:14
    პილოტი, რომელიც „საშიშ და შთამბეჭდავ" სელფებს კაბინის გარეთ იღებს, საიდუმლოს ამხელს (ფოტოკოლაჟი)
    10-09-2017, 06:32
    ქარიშხალ "ჰარვის" გადარჩენილ 10 დღის ბავშვს, დედამ ემოციური ფოტოსესია მოუწყო (ფოტო)
    8-09-2017, 10:11
    ზაზა ფაჩულიას პირველი შეხვედრა თავის ახლად დაბადებულ ქალიშვილთან (ფოტო)
    5-09-2017, 13:51
    მეცნიერების სენსაციური აღმოჩენა, აი თუმე როგორ მოქმედებს ლოცვა ჩვენს ჯანმრთელობაზე!
    4-09-2017, 15:06
    გოგონა გორიდან, რომლის ნახატები მსოფლიოს იპყრობს
    4-09-2017, 13:51
    ეტლით მოსარგებლე შვილისა და მამის დიალოგი: როგორ ვუთხრა ღვთისმშობელს, მამა ვარ და შვილის ტარება არ შემიძლია-თქო

    ვიდეო კოლაჟი
    გუშინ, 16:08
    "ვაი, ამ ლაპარაკს... მინდა ჩემს გვერდზე იღვიძებდნენ, ვეფერებოდე" - დედა, რომელიც შვილების დაბრუნებას ნატრობს
    გუშინ, 16:03
    თეთრუაშვილის სკანდალური სატელეფონო საუბარი - 40 მილიონიანი ნივთი პატრიარქისთვის
    გუშინ, 15:57
    „ღმერთმა დამიფაროს, რომ ამ პედერასტებისა და ლესბოსელების ქვეყანაში ვიყო გაბრწყინებული“
    გუშინ, 05:37
    ლურსმანაშვილთან ერთად მომღერალი თიკო მოსემღვდლიშვილი იმყოფებოდა - რუსთავი 2 ექსკლუზიურ კადრებს ავრცელებს
    19-09-2017, 15:01
    მიტინგზე, ,,მედია რენტგენის” კამერამ ზაალ უდუმაშვილის მობილურში მიმოწერა დააფიქსირა
    19-09-2017, 14:49
    საზარელი ოპერაცია, რომლის დროსაც პატარა ბიჭუნას 232 კბილი ამოუღეს!
    19-09-2017, 13:17
    რასაცა გასცემ შენია, რას არა დაკარგულია