Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » "ბარსელონამ" და "რეალმა" გააძლიარა ბრძოლა პოლ პოგბაზე
loading...

"ბარსელონამ" და "რეალმა" გააძლიარა ბრძოლა პოლ პოგბაზე

თარიღი: 29-05-2015, 05:14,
იუენტუსის ნახევრამცველი პოლ პოგბა კვლავაც აქტუალურ თემად რჩება პრესაში, ესპანეთს პრესა იუწყება რომ, რეალ მადრიდი და ბარსელონა ძალისხმევას არ იშურებს რომ ფრანგმა მათი გუნდის ღირსება დაიცვას, მადრიდის რეალი მედდგრად დგას და მზადაა ფრანგს 10 მილიონი ევრო გადაუხადოს წელიწადში, მაგრამ პოგბა სურს გახდეს ბარსელონას ფეხბურთელი და ნაბიჯი გადადგას კატალონიისკენ.

liderscore.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
24-05-2018, 11:53
“ჯერ გამოკითხა მოხუცი პაციენტი და მერე ასე მოეფერა” – ემოციური ფოტო კლინიკიდან
23-05-2018, 16:37
სამეფო წყვილმა ქორწილის ოფიციალური ფოტოები გამოაქვეყნა
23-05-2018, 12:07
პრინცესა დიანას 6 მიუტევებელი შეცდომა, რომელმაც სამეფო ოჯახი შეურაცხყო
22-05-2018, 09:13
ჰარიმ ქორწილში დაპატიჟა ობოლი ბიჭი, რომელიც აფრიკაში 14 წლის წინ გაიცნო
20-05-2018, 16:29
ჩინელმა ცოლ-ქმარმა ერთმანეთი 18 წლის წინანდელ ფოტოზე იპოვა
20-05-2018, 16:21
მსოფლიოში ახალი ტრენდი ბეჭდის ნაცვლად საქორწინო ტატუა
10-05-2018, 14:24
ყურადღება - მილიონერი კატისთვის პატრონს ეძებენ!

ვიდეო კოლაჟი
დღეს, 12:21
24 მიზეზი, რომელიც ადასტურებს, რომ პრინცი ჰარი ყველაზე საყვარელი პრინცია (ვიდეო)
24-05-2018, 11:58
"გიო ლოგინად წევს და სრული დატვირთვით მუშაობა არ შეუძლია" - რისი თქმა სურს 29 მაისს მსმენელისთვის გიო ხუციშვილს
24-05-2018, 11:47
მიტროპოლიტმა იობმა ქადაგებისას გიორგი გაბუნია დაწყევლა (ვიდეო)
23-05-2018, 16:52
"ვიღაც გიორგი გაბუნია ჩვენს სარწმუნოებაზე არ უნდა ქილიკობდეს" - ლაშა ტალახაძე
18-05-2018, 07:43
„ნეტა საერთოდ არ დამენახა... ეს ადამიანი ძალიან მიყვარს“ - ვინ დაინახა ნანკა კალატოზიშვილმა მიტინგის დასარბევად მოსულ „მარშელებს“ შორის (ვიდეო)
18-05-2018, 07:38
"ეს ის გოგოა 9 აპრილის ძეგლზე რატომ ცეკვავდაო?! მოუსმინეთ და შეიყვარეთ" (ვიდეო)
18-05-2018, 07:34
"თინეიჯერობიდან ვხმარობ გამოთქმას "ყ*ეთა ბელადი" და აგერ არ ვიპოვნე?!" - ნიკა გვარამია