Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » როდის განახლდება "ჩემი ცოლის დაქალების" ჩვენება
loading...

როდის განახლდება "ჩემი ცოლის დაქალების" ჩვენება

თარიღი: 14-02-2014, 02:27,
პოპულარული სერიალის „ჩემი ცოლის დაქალების" მეხუთე სეზონი ეთერში 1-2 მარტიდან გავა.

როგორც სერიალის პროდიუსერმა ირაკლი საღინაძემ ტელეკომპანია „რუსთავი 2" -ის ეთერში განაცხადა, ჯერჯერობით არ არის გარკვეული იქნება თუ არა მეხუთე სეზონი სერიალის დასკვნითი ნაწილი.

მისი თქმით, მარტიდან „ჩემი ცოლის დაქალების" მაყურებელს ბევრი სიურპრიზი ელოდება.

„ამ სეზონში იქნება როგორც აღმაშფოთებელი, ისე აღმაფრთოვანებელი სიახლეები. მოულოდნელობის თვალსაზრისით ეს სეზონი ყველა წინა სეზონს აჯობებს. ემატება ახალი პრესონაჟებიც. ერთი სიტყვით ამ სერიალის მიმდინარეობისას დედა შვილს არ აიყვანს ხელში," - აცხადებს საღინაძე.

წყარო: newposts.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
18-09-2017, 15:56
გოგონა გადაბმული წარბებით მოდის სტერეოტიპებს ანგრევს
14-09-2017, 10:14
პილოტი, რომელიც „საშიშ და შთამბეჭდავ" სელფებს კაბინის გარეთ იღებს, საიდუმლოს ამხელს (ფოტოკოლაჟი)
10-09-2017, 06:32
ქარიშხალ "ჰარვის" გადარჩენილ 10 დღის ბავშვს, დედამ ემოციური ფოტოსესია მოუწყო (ფოტო)
8-09-2017, 10:11
ზაზა ფაჩულიას პირველი შეხვედრა თავის ახლად დაბადებულ ქალიშვილთან (ფოტო)
5-09-2017, 13:51
მეცნიერების სენსაციური აღმოჩენა, აი თუმე როგორ მოქმედებს ლოცვა ჩვენს ჯანმრთელობაზე!
4-09-2017, 15:06
გოგონა გორიდან, რომლის ნახატები მსოფლიოს იპყრობს
4-09-2017, 13:51
ეტლით მოსარგებლე შვილისა და მამის დიალოგი: როგორ ვუთხრა ღვთისმშობელს, მამა ვარ და შვილის ტარება არ შემიძლია-თქო

ვიდეო კოლაჟი
გუშინ, 16:08
"ვაი, ამ ლაპარაკს... მინდა ჩემს გვერდზე იღვიძებდნენ, ვეფერებოდე" - დედა, რომელიც შვილების დაბრუნებას ნატრობს
გუშინ, 16:03
თეთრუაშვილის სკანდალური სატელეფონო საუბარი - 40 მილიონიანი ნივთი პატრიარქისთვის
გუშინ, 15:57
„ღმერთმა დამიფაროს, რომ ამ პედერასტებისა და ლესბოსელების ქვეყანაში ვიყო გაბრწყინებული“
გუშინ, 05:37
ლურსმანაშვილთან ერთად მომღერალი თიკო მოსემღვდლიშვილი იმყოფებოდა - რუსთავი 2 ექსკლუზიურ კადრებს ავრცელებს
19-09-2017, 15:01
მიტინგზე, ,,მედია რენტგენის” კამერამ ზაალ უდუმაშვილის მობილურში მიმოწერა დააფიქსირა
19-09-2017, 14:49
საზარელი ოპერაცია, რომლის დროსაც პატარა ბიჭუნას 232 კბილი ამოუღეს!
19-09-2017, 13:17
რასაცა გასცემ შენია, რას არა დაკარგულია