Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » “მეტი არ შემიძლია, დედა” – ფოთის სავაჭრო ცენტრში ერთ-ერთმა დაზარალებულმა მოვაჭრემ ვენები გადაიჭრა
loading...

“მეტი არ შემიძლია, დედა” – ფოთის სავაჭრო ცენტრში ერთ-ერთმა დაზარალებულმა მოვაჭრემ ვენები გადაიჭრა

თარიღი: 10-07-2017, 10:02,
ფოთის ბაზრის ტერიტორიაზე არსებული სავაჭრო ცენტრის ერთ-ერთმა მოვაჭრემ ვენები გადაიჭრა. იგი სასწრაფო-სამედიცინო დახმარების ბრიგადამ ფოთის ცენტრალურ კლინიკურ საავადმყოფოში გადაიყვანა.

თვითმხილველების თქმით, მოვაჭრეს დილით გაჩენილი ხანძრის შედეგად ყველაფერი დაეწვა. მან აღნიშნულ ზომას, სავარაუდოდ, სწორედ ამის გამო მიმართა.




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • რა მოსდის ოქროს ხანძრის შემთხვევაში
  • იყო თუ არა ელექტროსაყინულეში ჩასვენებული მამაკაცი ცოცხალი – რა მოხდა ქუთაის ...
  • ავარია გორში - სკოლისკენ მიმავალ მეორეკლასელს ავტომანქანა დაეჯახა
  • გერმანიაში სავაჭრო ცენტრზე თავდამსხმელის დასაკავებლად სპეცოპერაცია მიმდინარ ...
  • ვის გამო გადაიჭრა ვენები გია სურამელაშვილმა? VIDEO
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    18-09-2017, 15:56
    გოგონა გადაბმული წარბებით მოდის სტერეოტიპებს ანგრევს
    14-09-2017, 10:14
    პილოტი, რომელიც „საშიშ და შთამბეჭდავ" სელფებს კაბინის გარეთ იღებს, საიდუმლოს ამხელს (ფოტოკოლაჟი)
    10-09-2017, 06:32
    ქარიშხალ "ჰარვის" გადარჩენილ 10 დღის ბავშვს, დედამ ემოციური ფოტოსესია მოუწყო (ფოტო)
    8-09-2017, 10:11
    ზაზა ფაჩულიას პირველი შეხვედრა თავის ახლად დაბადებულ ქალიშვილთან (ფოტო)
    5-09-2017, 13:51
    მეცნიერების სენსაციური აღმოჩენა, აი თუმე როგორ მოქმედებს ლოცვა ჩვენს ჯანმრთელობაზე!
    4-09-2017, 15:06
    გოგონა გორიდან, რომლის ნახატები მსოფლიოს იპყრობს
    4-09-2017, 13:51
    ეტლით მოსარგებლე შვილისა და მამის დიალოგი: როგორ ვუთხრა ღვთისმშობელს, მამა ვარ და შვილის ტარება არ შემიძლია-თქო

    ვიდეო კოლაჟი
    გუშინ, 16:08
    "ვაი, ამ ლაპარაკს... მინდა ჩემს გვერდზე იღვიძებდნენ, ვეფერებოდე" - დედა, რომელიც შვილების დაბრუნებას ნატრობს
    გუშინ, 16:03
    თეთრუაშვილის სკანდალური სატელეფონო საუბარი - 40 მილიონიანი ნივთი პატრიარქისთვის
    გუშინ, 15:57
    „ღმერთმა დამიფაროს, რომ ამ პედერასტებისა და ლესბოსელების ქვეყანაში ვიყო გაბრწყინებული“
    გუშინ, 05:37
    ლურსმანაშვილთან ერთად მომღერალი თიკო მოსემღვდლიშვილი იმყოფებოდა - რუსთავი 2 ექსკლუზიურ კადრებს ავრცელებს
    19-09-2017, 15:01
    მიტინგზე, ,,მედია რენტგენის” კამერამ ზაალ უდუმაშვილის მობილურში მიმოწერა დააფიქსირა
    19-09-2017, 14:49
    საზარელი ოპერაცია, რომლის დროსაც პატარა ბიჭუნას 232 კბილი ამოუღეს!
    19-09-2017, 13:17
    რასაცა გასცემ შენია, რას არა დაკარგულია