Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » ეგვიპტეში თვითმფრინავი გაიტაცეს - ბორტზე სავარაუდოდ 81 მგზავრია
loading...

ეგვიპტეში თვითმფრინავი გაიტაცეს - ბორტზე სავარაუდოდ 81 მგზავრია

თარიღი: 29-03-2016, 03:13,
10:53 - სამოქალაქო ავიაციის მინისტრის ცნობით, გატაცებული თვითმფრინავის პილოტს ერთერთი მგზავრი ასაფეთქებელი მოწყობილობით დაემუქრა.

10:45 - ეგვიპტეში თვითმფრინავი გაიტაცეს, რომლის ბორტზეც 81 მგზავრი იმყოფებოდა.

ავიახაზების წარმომადგენლები მედიასთან აცხადებენ, რომ გამტაცებლებმა თვითმფრინავის კაიროს ნაცვლად კვიპროსში დაშვება მოითხოვეს.

ეგვიპტის ავიახაზების კუთვნილი ბოინგ A320 შიდა რეისს ალექანდრიიდან კაიროს მიმართულებით ასრულებდა.




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • გამტაცებელი ყოფილ ცოლთან შეხვედრას ითხოვს - თვითმფრინავი ყველა მგზავრმა და ...
  • ეგვიპტური ლაინერის განტაცებელმა ქალებსა და ბავშვებს თვითმფრინავიდან ჩასვლის ...
  • თვითმფრინავი, რომელსაც მოსალოდნელი საფრთხის შემთხვევაში კაბინა ეხსნება
  • გერმანელი პილოტი ერთადერთი არ იყო ვინც თავის მოკვლა ამ გზით გადაწყვიტა
  • უცხოური მედია: "მალაიზიის ავიახაზების" ბოინგი ავღანეთშია
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    დღეს, 16:29
    ჩინელმა ცოლ-ქმარმა ერთმანეთი 18 წლის წინანდელ ფოტოზე იპოვა
    დღეს, 16:21
    მსოფლიოში ახალი ტრენდი ბეჭდის ნაცვლად საქორწინო ტატუა
    10-05-2018, 14:24
    ყურადღება - მილიონერი კატისთვის პატრონს ეძებენ!
    14-04-2018, 16:30
    ქართველი "ოდრი ჰეპბერნის" და გასული საუკუნის თბილისელი ლამაზმანის ტრაგედიებით სავსე ცხოვრება, რომელიც ახლა სამებაში ცხოვრობს
    12-04-2018, 15:55
    "ექიმებთან აღარც მივლია, ვინც ვერ მშველიდა, რისთვის ვდევდი" - ხელოვანი, რომელმაც საყვარელი საქმის დახმარებით კიბო დაამარცხა
    4-04-2018, 16:46
    სამოთზე ნამიბიაში, სადაც პრინცი ჰარი და მეგან მარკლი თაფლობის თვეს გაატარებენ (ფოტო)
    1-04-2018, 16:15
    ქორწილში სტუმრები არ მივიდნენ, თუმცა ეს წყვილისთვის კარგ გაკვეთილად იქცა

    ვიდეო კოლაჟი
    18-05-2018, 07:43
    „ნეტა საერთოდ არ დამენახა... ეს ადამიანი ძალიან მიყვარს“ - ვინ დაინახა ნანკა კალატოზიშვილმა მიტინგის დასარბევად მოსულ „მარშელებს“ შორის (ვიდეო)
    18-05-2018, 07:38
    "ეს ის გოგოა 9 აპრილის ძეგლზე რატომ ცეკვავდაო?! მოუსმინეთ და შეიყვარეთ" (ვიდეო)
    18-05-2018, 07:34
    "თინეიჯერობიდან ვხმარობ გამოთქმას "ყ*ეთა ბელადი" და აგერ არ ვიპოვნე?!" - ნიკა გვარამია
    15-05-2018, 13:08
    „პატარაა, შტერი ბავშვია, რომელიც დაამუშავეს" - ნარკორეალიზაციის ბრალდებით დაკავებული ქეთი მურუსიძის დედა (ვიდეო)
    13-05-2018, 06:03
    გია გაჩეჩილაძე – აქციის აქტივისტების რეაქცია კარვების აღებზე აუცილებლად უნდა ნახოთ, რომ იცოდეთ რასთან გვაქვს საქმე
    12-05-2018, 08:53
    შსს ნარკოტიკების საკონტროლო შესყიდვის ვიდეომასალას ავრცელებს
    12-05-2018, 08:49
    ხათუნა ხოფერია: ამ ბიჭივით გეტკინოთ საკუთარი ღირსება! დავიჯერო, ასე მძიმეა იყო ადამიანი?!