Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » მარია შარაპოვა ოლიმპიადაზე რუსეთის სახელით გამოსვლაზე უარს ამბობს

მარია შარაპოვა ოლიმპიადაზე რუსეთის სახელით გამოსვლაზე უარს ამბობს

თარიღი: 30-01-2016, 08:38,
ცნობილმა ჩოგბურთელმა მარია შარაპოვამ უარი თქვა ოლიმპიადაზე იმ ქვეყნის სახელით გამოსვლაზე, რომლის პრეზიდენტიც პუტინია. პლანეტის ერთ-ერთმა საუკეთესო ჩოგბურთელმა განაცხადა, რომ ჰოლანდიის ეროვნულ გუნდში იასპარეზებს.

რუსეთის ჩოგბუთის ფედერაციის პრეზიდენტის, შამილ ტარპიშევის განცხადებით, მარია საერთოდ ვერ მიიღებს ოლიმპიადაში მონაწილეობას, თუ ნაკრებში თამაშზე უარს იტყვის.

"მე ვიცი, თუ რატომ გააკეთა მან ასეთი განცხადება", - ამბობს ტარპიშევი.

ცნობილია, რომ მარია შარაპოვას არ მოსწონს პუტინის რეჟიმი და მას ხშირად აკრიტიკებს ადამიანის უფლებათა დარღვევის გამო.

presa.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
13-03-2017, 02:12
ვინ არის წყვილი, რომელიც რაგბის თამაშზე დაინიშნა?
3-03-2017, 06:24
თიკა ჯამბურია შეყვარებულია?
13-02-2017, 09:39
10 ფილმი, რომელიც ვალენტინობის დღესასწაულზე უნდა ნახოთ
6-02-2017, 07:27
ნანუკა ჟორჟოლიანი, ეკა ხოფერია, სოფო ნიჟარაძე და სხვები - ცნობილი ქართველების ძველი, აქამდე უცნობი ფოტოები
29-01-2017, 08:53
ნახეთ რა კომენტარი დაწერა ბახვამ გიორგი ბახუტაშვილის შვილის ფოტოზე
28-01-2017, 15:51
სიყვარულის კოშკი და აკრძალული სიყვარულის ისტორია
21-01-2017, 14:43
სოფელი, სადაც ყოველ მეხუთე ოჯახში ტყუპია - ადგილობრივების აზრით, ამის მიზეზი სოფლის წყაროა (ფოტო)

ვიდეო კოლაჟი
დღეს, 16:33
ნიკა გვარამიას ბოდიში მარინა ბერიძეს და მისთვის მირთმეული ყვავილები (ვიდეო)
დღეს, 06:57
"გავიკეთე ტატუ" - ვის სახელზე გაიკეთა ლალი მოროშკინამ ტატუ? (ვიდეო)
19-03-2017, 15:46
სკანდალი-პედიატრი, რომელმაც სიცხიანი ბავშვი არ მიღო!!!! (ვიდეო)
19-03-2017, 15:34
გაცვლითი პროგრამით ამერიკაში - ზუგდიდელი მოსწავლეების წარმატება (ვიდეო)
18-03-2017, 05:20
პირველად საქართველოში – უნიკალური შემთხვევა ქართულ სამედიცინო ისტორიაში! (ვიდეო)
17-03-2017, 16:33
"ვფიქრობ, ეს საშინლად საყვარელი იყო" - პროფესორი BBC-ის ეთერში ოჯახთან ერთად გამოჩნდა (ვიდეო)
17-03-2017, 14:09
"ვტკბები" - რას წერს ია ფარულავა ყოფილ ქმარზე, ტარიელ სუარზე