Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » ახალი ამბები » „ჩემი ოცნების გოგო“ – რას წერს ილო ბეროშვილი ფეისქბუქში მსახიობ ანი ბებიაზე

„ჩემი ოცნების გოგო“ – რას წერს ილო ბეროშვილი ფეისქბუქში მსახიობ ანი ბებიაზე

ილო ბეროშვილმა საკუთარ ფეისბუქგვერზე მსახიობ ანი ბებიას ფოტოები გააზიარა.

„ჩემი ოცნების გოგო, ამ მსახიობს რა ქვია, მითხარით რაა, ძალიან ლამაზია“ – წერს ილო ბეროშვილი სოციალურ ქსელში.

მსახიობი ანი ბებია სერიალში „ჩემი ცოლის დაქალები“ გამოჩნდა.

„ჩემი ოცნების გოგო“ – რას წერს ილო ბეროშვილი ფეისქბუქში მსახიობ ანი ბებიაზე




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • სამი გოგო, ვისაც უდიდესი წვლილი მიუძღვის ნაცების დამარცხებაში, რამდენიმე დღ ...
  • როგორ აღმოჩნდა ილო ბეროშვილი „ჩემი ცოლის დაქალებში“ ჩიკას ქმრის როლზე
  • "წაიყვანეს ჩემი გოგო, ოპერაცია დაიწყო"
  • კამერების წინ კესარიასგან თავს შორს იჭერდა, კულისებში კი აი ასეთი კადრი დაფ ...
  • რატომ ტოვებს თინა ჩემი ცოლის დაქალებს?

  • ინფორმაცია
    ჯგუფ Гости-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.


     

    ფოტო განწყობისათვის
    7-12-2018, 19:22
    ,,თვალის ჩაპაჭუნებაზე სამუშაო მაქვს აშკარად" -ალეკო ელისაშვილი
    3-12-2018, 19:43
    სალომე ზურაბიშვილი ახალგაზრდობაში შვილებთან ერთად - ოჯახური ფოტო
    3-12-2018, 19:39
    2018 წლის ზამთრის ერთ-ერთი მოთხოვნადი აქსესუარი წვერის მანათობელი ნათურაა
    9-11-2018, 20:48
    დარია სუხიშვილი მამიდას დედას ეძახის - როგორ ცხოვრობს და სად სწავლობს ილიკო სუხიშვილის უმშვენიერესი ქალიშვილი
    6-11-2018, 07:36
    ქუთაისში აზიური ფაროსანა დააბეს - ფოტო, რომელმაც სოცქსელი გახალისა
    3-10-2018, 20:02
    ფანტასტიკური ჟანრის თურქული სერიალი netflix-ზე და სტამბოლის მცველად გადაქცეული ჩაღათაი ულუსოი (ფოტო, ვიდეო)
    27-09-2018, 09:45
    როგორ იზრდება პატარა ევა, რომლის დედის გარდაცვალებამ მთელი საქართველო შეძრა

    ვიდეო კოლაჟი
    4-12-2018, 20:40
    პილოტმა შეიტყო, რომ ბორტზე მისი სკოლის მასწავლებელი იმყოფებოდა და ემოციური სიურპრიზი მოუწყო (ვიდეო)
    3-12-2018, 20:00
    სულხან მოლაშვილმა რომელიღაც ეთერში დააყრანტალა, ბოკერიამ მაწამაო – თამარ ჩერგოლეიშვილი (ვიდეო)
    30-11-2018, 20:11
    2012 წელი - კარტოფილის დარიგება წინასაარჩევნოდ
    29-11-2018, 21:27
    "თუ სალომე ზურაბიშვილი გახდება პრეზიდენტი, საქართველოდან წავალ!"- ნიკა გვარამია
    29-11-2018, 21:11
    ცეკვა, რომლითაც ირაკლი მაქაცარიამ უკრაინული „ცეკვავენ ვარსკვლავები“ წააგო (ვიდეო)
    28-11-2018, 16:41
    სააკაშვილი: არ ვაღიარებ არჩევნების შედეგებს, მოვითხოვოთ ვადამდელი საპარლამენტო არჩევნები
    23-11-2018, 20:37
    "იყოს ჩემი მხრიდან ბოლო შანსი..." - უცნობის ახალი პოლიტიკური კლიპი “4 და 8, 4 და 8 – თუ არადა გაგერღვა!” (ვიდეო)