Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » ახალი ამბები » ბერა ივანიშვილი დაინიშნა - ნახეთ, ვინ არის ექსპრემიერის ვაჟის რჩეული

ბერა ივანიშვილი დაინიშნა - ნახეთ, ვინ არის ექსპრემიერის ვაჟის რჩეული

ბი­ძი­ნა ივა­ნიშ­ვი­ლის ვაჟი, რე­პე­რი ბერა ივა­ნიშ­ვი­ლი და­ი­ნიშ­ნა. მისი რჩე­უ­ლი მო­დე­ლი ნა­ნუ­კა გუ­და­ვა­ძეა. სა­კუ­თა­რი ნიშ­ნო­ბის შე­სა­ხებ, სო­ცი­ა­ლურ ქსელ­ში თა­ვად ბე­რამ და­პოს­ტა და ფო­ტოც გა­მო­აქ­ვეყ­ნა.

"და რაც აქამ­დე იყო ჩემი და შენი, დღეს გახ­და ჩვე­ნი" - და­წე­რა ბე­რამ.

ნა­ნუ­კა გუ­და­ვა­ძის და ბე­რას ლავ-სთო­რი რამ­დე­ნი­მე თვეს ით­ვლის. მომ­ხიბ­ვლე­ლი მო­დე­ლი ბი­ძი­ნა ივა­ნიშ­ვი­ლის მე­გობ­რის ქა­ლიშ­ვი­ლია. ხმე­ბი ბე­რას და ნა­ნუ­კას სიყ­ვა­რუ­ლის შე­სა­ხებ, რამ­დე­ნი­მე თვის წინ გავ­რცელ­და. მა­შინ ქარ­თვე­ლი ბიზ­ნეს­მე­ნის ვაჟ­მა ჭო­რე­ბი არც უარ­ყო და არც და­ა­დას­ტუ­რა, მაგ­რამ რო­გორც ხე­დავთ, ეს ამ­ბა­ვი გა­მარ­თლდა.




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:

ინფორმაცია
ჯგუფ Гости-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.


 

ფოტო განწყობისათვის
3-10-2018, 20:02
ფანტასტიკური ჟანრის თურქული სერიალი netflix-ზე და სტამბოლის მცველად გადაქცეული ჩაღათაი ულუსოი (ფოტო, ვიდეო)
27-09-2018, 09:45
როგორ იზრდება პატარა ევა, რომლის დედის გარდაცვალებამ მთელი საქართველო შეძრა
19-09-2018, 15:01
ბერა ივანიშვილის საცოლის ფოტოები "ინსტაგრამიდან"
15-09-2018, 14:54
ჭურჭლის მრეცხავობიდან მილიარდერობამდე - როგორ ცხოვრობს მსოფლიოს უმდიდრესი ადამიანის ცოლი (ფოტოები)
5-09-2018, 19:16
ქალს, რომელიც თავის სარჩენად სახლში ტორტებს აცხობს, ბინიდან გასახლებით და 5000-დოლარიანი ჯარიმით ემუქრებიან
22-08-2018, 20:01
აზერბაიჯანელი მოდელი ქალწულობას 100 000 ევროდ ყიდის - "მარია" მიღებული ფულით სახლის ყიდვას და მოგზაურობას აპირებს (ფოტოები)
15-08-2018, 20:03
İçerde - პოპულარული თურქი მსახიობები ჩაგათაი ულუსოი და არას ბულუთ ინემლი ქართველ მაყურებელს დაუბრუნდნენ

ვიდეო კოლაჟი
13-10-2018, 20:26
6 წლის გოგონამ საკუთარ თავზე აიღო პარალიზებული მამის მოვლა
12-10-2018, 12:59
ქართველმა გოგონამ ბერძნულ The Voice-ში ოთხივე მწვრთნელი შემოაბრუნა
9-10-2018, 20:48
"ფეხებს რომ პარჭყავს, ის უნდა გახდეს თურმე პირველი ლედი" - რეზო ამაშუკელი ახალ მიმართვას ავრცელებს
7-10-2018, 20:43
" შე კრეტინო, დედალო ძუკნა, ჩამოდი თუ შნო გაქვს, მარტო მე დაგხვდები!"- რეზო ამაშუკელი მიხეილ სააკაშვილს მიმართავს
7-10-2018, 19:45
"მძღოლს ალბათ დააპატიმრებენ, მაგრამ ამ ბავშვებს ეს გააცოცხლებს?!" - საზარელ ავარიას შეწირული კიდევ 2 ახალგაზრდა
3-10-2018, 20:02
ფანტასტიკური ჟანრის თურქული სერიალი netflix-ზე და სტამბოლის მცველად გადაქცეული ჩაღათაი ულუსოი (ფოტო, ვიდეო)
2-10-2018, 19:47
,,დააბრუნეთ სააკაშვილი და უკანალზე აკოცეთ"