Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » პოლიტიკა » ასი კახი უნდა ჰყავდეს ქვეყანას! აი, მერე ნამდვილად გვეშველება – დავით ლილუაშვილი

ასი კახი უნდა ჰყავდეს ქვეყანას! აი, მერე ნამდვილად გვეშველება – დავით ლილუაშვილი

კოალიცია “ჩვენი უფლებებისთვის” თავმჯდომარე დავით ლილუაშვილი სასჯელაღსრულების და პრობაციის მინისტრ კახა კახიშვილის ინიციატივას ეხმაურება.

“ციხე აღარ უნდა იყოს იზოლირების და დასჯის ადგილიო… 26 ივნისს საზეიმოდ დავხურავთ ავადსახსენებელ #7 დაწესებულებასო… – განაცხადა კახა კახიშვილმა.

ასი კახი უნდა ჰყავდეს ქვეყანას!!! აი, მერე ნამდვილად გვეშველება!!!”, – წერს ლილუაშვილი.




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • ,,26 ივნისს სასჯელაღსრულების #7 დაწესებულება საზეიმოდ დაიხურება"– კახიშვილ ...
  • კახი კალაძის კომენტარი დავით სოკოლოვის მდგომარეობასთან დაკავშირებით
  • ზურა ხაჩიძე: დარწმუნებული ვარ, რომ კახი იქნება დედაქალაქის ღირსეული მერი!
  • "კლინიკამ, რომელიც ვეღარ გაძღა, პაციენტი აპარატიდან გამორთო" - დავით ლილუ ...
  • თეონა ყოლბაიას პატიმრობიდან გათავისუფლების შესახებ "ვოისის" სცენაზე შეატყ ...

  • ინფორმაცია
    ჯგუფ Гости-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.


     

    ფოტო განწყობისათვის
    3-10-2018, 20:02
    ფანტასტიკური ჟანრის თურქული სერიალი netflix-ზე და სტამბოლის მცველად გადაქცეული ჩაღათაი ულუსოი (ფოტო, ვიდეო)
    27-09-2018, 09:45
    როგორ იზრდება პატარა ევა, რომლის დედის გარდაცვალებამ მთელი საქართველო შეძრა
    19-09-2018, 15:01
    ბერა ივანიშვილის საცოლის ფოტოები "ინსტაგრამიდან"
    15-09-2018, 14:54
    ჭურჭლის მრეცხავობიდან მილიარდერობამდე - როგორ ცხოვრობს მსოფლიოს უმდიდრესი ადამიანის ცოლი (ფოტოები)
    5-09-2018, 19:16
    ქალს, რომელიც თავის სარჩენად სახლში ტორტებს აცხობს, ბინიდან გასახლებით და 5000-დოლარიანი ჯარიმით ემუქრებიან
    22-08-2018, 20:01
    აზერბაიჯანელი მოდელი ქალწულობას 100 000 ევროდ ყიდის - "მარია" მიღებული ფულით სახლის ყიდვას და მოგზაურობას აპირებს (ფოტოები)
    15-08-2018, 20:03
    İçerde - პოპულარული თურქი მსახიობები ჩაგათაი ულუსოი და არას ბულუთ ინემლი ქართველ მაყურებელს დაუბრუნდნენ

    ვიდეო კოლაჟი
    13-10-2018, 20:26
    6 წლის გოგონამ საკუთარ თავზე აიღო პარალიზებული მამის მოვლა
    12-10-2018, 12:59
    ქართველმა გოგონამ ბერძნულ The Voice-ში ოთხივე მწვრთნელი შემოაბრუნა
    9-10-2018, 20:48
    "ფეხებს რომ პარჭყავს, ის უნდა გახდეს თურმე პირველი ლედი" - რეზო ამაშუკელი ახალ მიმართვას ავრცელებს
    7-10-2018, 20:43
    " შე კრეტინო, დედალო ძუკნა, ჩამოდი თუ შნო გაქვს, მარტო მე დაგხვდები!"- რეზო ამაშუკელი მიხეილ სააკაშვილს მიმართავს
    7-10-2018, 19:45
    "მძღოლს ალბათ დააპატიმრებენ, მაგრამ ამ ბავშვებს ეს გააცოცხლებს?!" - საზარელ ავარიას შეწირული კიდევ 2 ახალგაზრდა
    3-10-2018, 20:02
    ფანტასტიკური ჟანრის თურქული სერიალი netflix-ზე და სტამბოლის მცველად გადაქცეული ჩაღათაი ულუსოი (ფოტო, ვიდეო)
    2-10-2018, 19:47
    ,,დააბრუნეთ სააკაშვილი და უკანალზე აკოცეთ"