Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » პოლიტიკა » ასი კახი უნდა ჰყავდეს ქვეყანას! აი, მერე ნამდვილად გვეშველება – დავით ლილუაშვილი

ასი კახი უნდა ჰყავდეს ქვეყანას! აი, მერე ნამდვილად გვეშველება – დავით ლილუაშვილი

კოალიცია “ჩვენი უფლებებისთვის” თავმჯდომარე დავით ლილუაშვილი სასჯელაღსრულების და პრობაციის მინისტრ კახა კახიშვილის ინიციატივას ეხმაურება.

“ციხე აღარ უნდა იყოს იზოლირების და დასჯის ადგილიო… 26 ივნისს საზეიმოდ დავხურავთ ავადსახსენებელ #7 დაწესებულებასო… – განაცხადა კახა კახიშვილმა.

ასი კახი უნდა ჰყავდეს ქვეყანას!!! აი, მერე ნამდვილად გვეშველება!!!”, – წერს ლილუაშვილი.




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • ,,26 ივნისს სასჯელაღსრულების #7 დაწესებულება საზეიმოდ დაიხურება"– კახიშვილ ...
  • კახი კალაძის კომენტარი დავით სოკოლოვის მდგომარეობასთან დაკავშირებით
  • ზურა ხაჩიძე: დარწმუნებული ვარ, რომ კახი იქნება დედაქალაქის ღირსეული მერი!
  • "კლინიკამ, რომელიც ვეღარ გაძღა, პაციენტი აპარატიდან გამორთო" - დავით ლილუ ...
  • თეონა ყოლბაიას პატიმრობიდან გათავისუფლების შესახებ "ვოისის" სცენაზე შეატყ ...

  • ინფორმაცია
    ჯგუფ Гости-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.


     

    ფოტო განწყობისათვის
    7-12-2018, 19:22
    ,,თვალის ჩაპაჭუნებაზე სამუშაო მაქვს აშკარად" -ალეკო ელისაშვილი
    3-12-2018, 19:43
    სალომე ზურაბიშვილი ახალგაზრდობაში შვილებთან ერთად - ოჯახური ფოტო
    3-12-2018, 19:39
    2018 წლის ზამთრის ერთ-ერთი მოთხოვნადი აქსესუარი წვერის მანათობელი ნათურაა
    9-11-2018, 20:48
    დარია სუხიშვილი მამიდას დედას ეძახის - როგორ ცხოვრობს და სად სწავლობს ილიკო სუხიშვილის უმშვენიერესი ქალიშვილი
    6-11-2018, 07:36
    ქუთაისში აზიური ფაროსანა დააბეს - ფოტო, რომელმაც სოცქსელი გახალისა
    3-10-2018, 20:02
    ფანტასტიკური ჟანრის თურქული სერიალი netflix-ზე და სტამბოლის მცველად გადაქცეული ჩაღათაი ულუსოი (ფოტო, ვიდეო)
    27-09-2018, 09:45
    როგორ იზრდება პატარა ევა, რომლის დედის გარდაცვალებამ მთელი საქართველო შეძრა

    ვიდეო კოლაჟი
    4-12-2018, 20:40
    პილოტმა შეიტყო, რომ ბორტზე მისი სკოლის მასწავლებელი იმყოფებოდა და ემოციური სიურპრიზი მოუწყო (ვიდეო)
    3-12-2018, 20:00
    სულხან მოლაშვილმა რომელიღაც ეთერში დააყრანტალა, ბოკერიამ მაწამაო – თამარ ჩერგოლეიშვილი (ვიდეო)
    30-11-2018, 20:11
    2012 წელი - კარტოფილის დარიგება წინასაარჩევნოდ
    29-11-2018, 21:27
    "თუ სალომე ზურაბიშვილი გახდება პრეზიდენტი, საქართველოდან წავალ!"- ნიკა გვარამია
    29-11-2018, 21:11
    ცეკვა, რომლითაც ირაკლი მაქაცარიამ უკრაინული „ცეკვავენ ვარსკვლავები“ წააგო (ვიდეო)
    28-11-2018, 16:41
    სააკაშვილი: არ ვაღიარებ არჩევნების შედეგებს, მოვითხოვოთ ვადამდელი საპარლამენტო არჩევნები
    23-11-2018, 20:37
    "იყოს ჩემი მხრიდან ბოლო შანსი..." - უცნობის ახალი პოლიტიკური კლიპი “4 და 8, 4 და 8 – თუ არადა გაგერღვა!” (ვიდეო)